Gjest arb.taker Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 På arbeidsplassen min er det flere, meg selv inkludert, som opplever å bli mobbet av arbeidsgiver. Mange har sykemeldt seg over lengre tid, mange vurderer slutte, mange har sluttet og noen står midt i det, sterke som bare det. Noen har tilogmed gått til rettsak mot vedkommende, men ikke vunnet. Jeg vurderer å forlate arbeidsplassen nå. Iallefall er jeg aktivt jobbsøkende. Det jeg kommer til å gjøre når jeg slutter der, er å kontakte arb.tilsynet. Har allerede vært i kontakt med dem. jeg kommer derimot ikke til å gå til noen rettsak, av den grunn at jeg har ikke nok å felle vedkommende på. Men mobbing, det er arb.tilsynet informert om, og ønsker å se på saken. Men , som en siste hevn, vurderer jeg også å gå til lokalen. Tipse dem anonymt kanskje? Hva med å ringe dem og si at ..."hør her, NN leder har hatt x antall rettsaker mot seg..."... eller evt greie ut om mobbing på arbeidsplassen? Det ville kanskje være enkelt for min leder å finne ut hvem som hadde kontaktet avisen, men har jeg noe å tape? Og hva omn jeg istedet får en venn til å ringe for meg? da har jeg jo faktisk ikke vørt den som tipser avisen..? Noen med journalistikk-innsikt, som kan klare å se for seg hvilke utfall dette kunne fått? Og VIl det egentlig være så sikkert at JEg er den som tipset, når det er ørti stk som sliter/har slitt på jobben? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128341-hva-om-f%C3%B8rstesiden-i-lokalavisa-sa-xxx-er-en-mobber/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror ikke avisen skriver slike saker KUN på anonyme tips. Da må du nok kontakte Se og Hør isåfall. hehe... Men det er jo lov å prøve seg med et tips i et anonymt brev, og så anbefale dem å spørre litt rundt blant dem som jobber/har jobbet der! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128341-hva-om-f%C3%B8rstesiden-i-lokalavisa-sa-xxx-er-en-mobber/#findComment-782420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.