Gå til innhold

Kongens plager

Gjest og monarkiets talte dager,eh...

Anbefalte innlegg

Gjest og monarkiets talte dager,eh...

Vi leser at kongen har blod i urinen.Forundrer meg ikke om han har ganske forhøyede leververdier også*kremt*...1+1=2 osv, og utseendet taler sitt tydelige språk.Eller kan man bli slik av utagerende barn+svigerbarn?Kansje!

Så leser vi at Mette Marit bommer med champisen, det får meg til å tenke på vitsen med den mongolide som bommet da han skulle klappe.Det at hun bommet, betyr det at hun ikke bestod den store dronningtesten eller(ettersom de slår det så stort opp i avisene)?*banker meg i hodet*

Men en ting er sikkert, det er kjempebra at avisene har så mye interessant og viktig å skrive om.Dette er sannelig myemye viktigere enn at det f.eks. hver dag dør store mengder med barn i fattige land.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128358-kongens-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heia Ari

Du fortsetter din utrettelige kamp mot monarkiet, ser jeg?

...går du ikke lei....? Eller har du fått dette fullstendig på hjernen?

Misliker du at Ari på Skavlan på fredag, framstod som svært sympatisk og fin kar?

Hvem?jeg?nix,jeg driter en lang masj i monarkiet og vel så det,ingen forkjemper eller motkjemper her.Men i en folkeavstemning ville jeg helt sikkert stemt imot.Hva med deg?om du kan stemme da.

Jeg så heller ikke Skavlandprogrammet,men om Ari framsto som en sympatisk og jordnær person så er vel det kjempeflott det.Vi trenger sympatiske og jordnære personer i dette kalde, materialistiskopptatte samfunnet.

Ari er kul han!Han driter i alt og lar ingen andre styre seg,tør være seg selv på godt og vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128358-kongens-plager/#findComment-782425
Del på andre sider

Gjest misforstått?

Hvem?jeg?nix,jeg driter en lang masj i monarkiet og vel så det,ingen forkjemper eller motkjemper her.Men i en folkeavstemning ville jeg helt sikkert stemt imot.Hva med deg?om du kan stemme da.

Jeg så heller ikke Skavlandprogrammet,men om Ari framsto som en sympatisk og jordnær person så er vel det kjempeflott det.Vi trenger sympatiske og jordnære personer i dette kalde, materialistiskopptatte samfunnet.

Ari er kul han!Han driter i alt og lar ingen andre styre seg,tør være seg selv på godt og vondt.

"Pssst"jeg tror du har misforstått litt.Innlegget var ment noe ironisk og påpekte problemstillingen at små bagateller med kongelige ble slått større opp enn viktigere ting der menneskeliv sto på spill.Hva har det med tidligere og andre innlegg mot manarkiet å gjøre nå da?PUH,,,,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128358-kongens-plager/#findComment-782430
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...