Veroni Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei! Jeg er ei jente på 23 år, som på lørdags formiddag spiste endel mandariner. Utpå kvelden, begynte det å klø på brystet. Og når jeg klødde, så ble det masse prikker på huden. Disse kan ikke sees så lett, men det er litt rødt på området der prikkene er, og de er akkurat som de er fylt med væske. Prikkene er veldig små. Sees kun ved å kikke meg nært i speilet, men de kjennes veldig godt. Når jeg stryker over med handa, kjenner jeg at det er masse utslett. Dette klør veldig. Iløpet av tiden frem til nå, så har jeg også fått dette på armene, og spesielt mye i ansiktet. Litt på ryggen og beina også. Er dette en allergisk reaksjon på mandariner? Jeg kan ikke tenke meg noe annet det kan være, ettersom det kom så plutselig. Hvor lang tid tar det før reaksjonen går tilbake. Jeg har ikke spist mandariner nå, siden lørdag(idag er det mandag). Er det noe jeg kan gjøre selv for å bli kvitt dette? Bør jeg oppsøke lege? Håper noen kan hjelpe meg!!!Noen som har opplevd/hatt det samme? Med Vennlig Hilsen Veronica 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128388-allergisk-reaksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.