Gå til innhold

Allergisk reaksjon?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 23 år, som på lørdags formiddag spiste endel mandariner. Utpå kvelden, begynte det å klø på brystet. Og når jeg klødde, så ble det masse prikker på huden. Disse kan ikke sees så lett, men det er litt rødt på området der prikkene er, og de er akkurat som de er fylt med væske. Prikkene er veldig små. Sees kun ved å kikke meg nært i speilet, men de kjennes veldig godt. Når jeg stryker over med handa, kjenner jeg at det er masse utslett. Dette klør veldig. Iløpet av tiden frem til nå, så har jeg også fått dette på armene, og spesielt mye i ansiktet. Litt på ryggen og beina også. Er dette en allergisk reaksjon på mandariner? Jeg kan ikke tenke meg noe annet det kan være, ettersom det kom så plutselig. Hvor lang tid tar det før reaksjonen går tilbake. Jeg har ikke spist mandariner nå, siden lørdag(idag er det mandag). Er det noe jeg kan gjøre selv for å bli kvitt dette? Bør jeg oppsøke lege?

Håper noen kan hjelpe meg!!!Noen som har opplevd/hatt det samme?

Med Vennlig Hilsen

Veronica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128388-allergisk-reaksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...