Gå til innhold

nesekirurgi.

Anbefalte innlegg

Hei. I dag har jeg tatt av gipsen etter en plastisk nesekorreksjon. Vil gjerne fortelle litt om dette. Grunnen er at det tok meg altfor lang tid å gjøre dette fordi jeg har sett det på tv og det ser grusomt vondt ut.

For det først så trenger det ikke koste så my som 23000 som noen sa. Jeg betalte 17000. der jeg gjorde det hadde de en makspris på 20000.

Jeg sendte inn bilder og fikk time til operasjon to uker senere. Da hadde jeg snakket en del med legen på tlf. og jeg hadde lest en del brosjyrer. Jeg kom på kontoret i halv elleve tida og hadde en konsultasjon der jeg fikk se manipulerte bilder av meg selv. I ett tida var jeg på operasjonsbordet. Nervene var i helspenn. Jeg fikk ett avslappende middel i armen og legen bedøvde nesen. En time senere var alt gjort. Så omtrent smertefritt. Det eneste jeg kjente var da bedøvelsen ble satt. Operasjonssykepleieren var ett av de hyggeligste mennesker du kan tenke deg. Det var legen også. Jeg var på bordet i ca en time. I den tiden snakket vi om løst og fast nesten hele tiden.

eg var veldig sliten etterpå. Fikk smertestillende og hvilte til halv seks om ettermiddagen. Så dro jeg på hotellet. Tok et karbad og gikk til sengs. Det var ikke vondt om natta heller. Litt ømt selfølgelig. To dager etterpå tok jeg ut tampongene i nesen og kunne endelig puste igjen!Tre dager etterpå gikk blåveisene bort, de ble gule. I dag 7dager senere(6 for å være ærlig-orket ikke vente en dag til som jeg egentlig skulle...)har jeg fjernet gipsen. Litt hoven, men herregud så deilig at den stygge klumpenesen min er borte!!!

Go for it! Alle som sliter med en stygg nese, det er virkelig verdt det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128412-nesekirurgi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...