Gå til innhold

stor nese og store nesebor

Anbefalte innlegg

Gjest ensomhaternesasi

Jeg er en jente som HATER nesa mi. Det verste er egentlig at neseborene er gigantiske. Nesa mi er stor og passer ikke til ansiktet mitt. Vil ikke engang tenke på operasjon, det er det siste jeg vil, men finnes det noe annet man kan gjøre for å gjøre neseborene litt mindre? Dette høres vel helt latterlig ut, men jeg har hørt at hvis man klemmer lenge og ofte nok på en bit av f.eks nesa så vil den tilslutt endre fasong. Dette er vel bare tull, men jeg er villig til å gjøre alt for at nesaborene ikke skal være så store. I det minste at man ikke kan se at de er så store

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128451-stor-nese-og-store-nesebor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...