walla1365380611 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hei Jeg er en jente på 21år. Før hadde jeg alltid regelmessig menstruasjon. Nå for litt siden hadde jeg pluttselig mens. tre ganger på halvannen mnd. Under tredje blødning begynte jeg for første gang på p-piller (trionetta). Jeg har siden dagen jeg begynte med pillene hatt mer eller mindre blødninger hver dag. (tatt pillen nå i snart tre uker) Dett er meget irriterende, for selv om det ikke er snakk om store mengder, er jeg nødt til å til en hver tid beskytte meg. Dessuten er det jo ikke så behagelig å ha samleie i en slik sitasjon. De få gangene vi har hatt det nå, har jeg blødd ganske mye under samleiene. Hva er det som er galt? Hvor lenge vil dette fortsette? Jeg syntes jo det er mer enn nok med mesntruasjon en gang i mnd.? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128453-uregelmessige-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.