Gå til innhold

Kjøpe brukt komfyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe spesielt en bør se på?

Har fått tilbud om å kjøpe en brn, gammel en til 500 kroner, men jeg syns det var litt dyrt for en så gammel en.

Hva er vanlig å gi for en brukt komfyr som funker?

Hva med å kjøpe slike som er levert tilbake hos Elkøp, Expert o.l, er det noe sjakktrekk?

Fortsetter under...

Skrevet

Det finnes et B-vare utsalg i Oslo, like ved Fyrstikktorget. Mye bra ting med små skjønnhetsfeil. Verd å sjekke ut?

Skrevet

Det finnes et B-vare utsalg i Oslo, like ved Fyrstikktorget. Mye bra ting med små skjønnhetsfeil. Verd å sjekke ut?

Er det bra prisreduksjon da? Og er det helt sikkert at det bare er skjønnhetsfeil? Regner med at garantien ikke gjelder når det er b-vare?

Skrevet

Er det bra prisreduksjon da? Og er det helt sikkert at det bare er skjønnhetsfeil? Regner med at garantien ikke gjelder når det er b-vare?

Aner ikke. Ta en telefon og sjekk. Husker dessverre ikke hva det heter, men det ligger på baksida av Fyrstikktorget. Elkjøp har forresten B-vare utsalg på Carl Berner også.

Skrevet

Aner ikke. Ta en telefon og sjekk. Husker dessverre ikke hva det heter, men det ligger på baksida av Fyrstikktorget. Elkjøp har forresten B-vare utsalg på Carl Berner også.

Oki, takk for hjelpa!

Skal ta noen telefoner. :P

Skrevet

Hvor gammel er gammel da ? Skal jo ikke være veldig gammel før 500 kr egentlig er mye. Spesielt hvis det er privat og du ikke aner noe om selve komfyren og hvor god stand den er.

Hvis du kjøper den i en bruktbutikk så selger jo de med garanti - samme gjelder B-varer i 'skikkelige' butikker.

Et alternativ er jo å avertere selv - dvs. at du ønsker å kjøpe brukt. Mange er jo interessert i å gi bort gammel komfyr bare for å bli kvitt den.

Annonse

Skrevet

Hvor gammel er gammel da ? Skal jo ikke være veldig gammel før 500 kr egentlig er mye. Spesielt hvis det er privat og du ikke aner noe om selve komfyren og hvor god stand den er.

Hvis du kjøper den i en bruktbutikk så selger jo de med garanti - samme gjelder B-varer i 'skikkelige' butikker.

Et alternativ er jo å avertere selv - dvs. at du ønsker å kjøpe brukt. Mange er jo interessert i å gi bort gammel komfyr bare for å bli kvitt den.

Den er brun og den kommer fra en grandtante av ei venninne av meg. Så jeg tror jeg dropper det. Sikkert fra 70-tallet en gang.

Min kolleksjon med møbler og hvitevarer er hovedsaklig fra tidlig 80-tall så det blir litt kræsj, for å si det sånn.. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...