soleil Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Er det noe spesielt en bør se på? Har fått tilbud om å kjøpe en brn, gammel en til 500 kroner, men jeg syns det var litt dyrt for en så gammel en. Hva er vanlig å gi for en brukt komfyr som funker? Hva med å kjøpe slike som er levert tilbake hos Elkøp, Expert o.l, er det noe sjakktrekk? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Det finnes et B-vare utsalg i Oslo, like ved Fyrstikktorget. Mye bra ting med små skjønnhetsfeil. Verd å sjekke ut? 0 Siter
soleil Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Det finnes et B-vare utsalg i Oslo, like ved Fyrstikktorget. Mye bra ting med små skjønnhetsfeil. Verd å sjekke ut? Er det bra prisreduksjon da? Og er det helt sikkert at det bare er skjønnhetsfeil? Regner med at garantien ikke gjelder når det er b-vare? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Er det bra prisreduksjon da? Og er det helt sikkert at det bare er skjønnhetsfeil? Regner med at garantien ikke gjelder når det er b-vare? Aner ikke. Ta en telefon og sjekk. Husker dessverre ikke hva det heter, men det ligger på baksida av Fyrstikktorget. Elkjøp har forresten B-vare utsalg på Carl Berner også. 0 Siter
soleil Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Aner ikke. Ta en telefon og sjekk. Husker dessverre ikke hva det heter, men det ligger på baksida av Fyrstikktorget. Elkjøp har forresten B-vare utsalg på Carl Berner også. Oki, takk for hjelpa! Skal ta noen telefoner. 0 Siter
punkyB Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Hvor gammel er gammel da ? Skal jo ikke være veldig gammel før 500 kr egentlig er mye. Spesielt hvis det er privat og du ikke aner noe om selve komfyren og hvor god stand den er. Hvis du kjøper den i en bruktbutikk så selger jo de med garanti - samme gjelder B-varer i 'skikkelige' butikker. Et alternativ er jo å avertere selv - dvs. at du ønsker å kjøpe brukt. Mange er jo interessert i å gi bort gammel komfyr bare for å bli kvitt den. 0 Siter
vin Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Oki, takk for hjelpa! Skal ta noen telefoner. Se her er det komfyrer til 300; og andre som gir bort : http://www.finn.no/finn/bap/search3 0 Siter
soleil Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Hvor gammel er gammel da ? Skal jo ikke være veldig gammel før 500 kr egentlig er mye. Spesielt hvis det er privat og du ikke aner noe om selve komfyren og hvor god stand den er. Hvis du kjøper den i en bruktbutikk så selger jo de med garanti - samme gjelder B-varer i 'skikkelige' butikker. Et alternativ er jo å avertere selv - dvs. at du ønsker å kjøpe brukt. Mange er jo interessert i å gi bort gammel komfyr bare for å bli kvitt den. Den er brun og den kommer fra en grandtante av ei venninne av meg. Så jeg tror jeg dropper det. Sikkert fra 70-tallet en gang. Min kolleksjon med møbler og hvitevarer er hovedsaklig fra tidlig 80-tall så det blir litt kræsj, for å si det sånn.. 0 Siter
soleil Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Se her er det komfyrer til 300; og andre som gir bort : http://www.finn.no/finn/bap/search3 Takk skal du ha! Skal ta en titt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.