Gå til innhold

Rota - er du her?

Anbefalte innlegg

Gjest Gammel venn...

Hei Rota,

Det er en uendelighet siden jeg har hatt internett, og har derfor ikke vært aktiv på denne siden, ei heller på mail. Vi mistet kontakten da jeg skulle bytte jobb og dermed mistet tilgang til internett. Nå har jeg igjen fått internett, men kommer ikke til å være veldig aktiv hverken med det ene eller det andre...

Men jeg har tenkt så ofte på deg!! Har også vært nede på biblioteket noen ganger og sendt deg noen mail faktisk. Men du har kanskje ikke fått disse?...

Det ble iallefall veldig stille mellom oss plutselig. Og vi som hadde så mye kontakt..!

Jeg håper du husker meg, forstår hvem jeg er - og at du ikke er fryktelig sint for at kontakten ble brutt.

Jeg har det i dag mye, mye bedre enn jeg hadde det den tiden vi snakket mye sammen.

Tiden med eksen har jeg lagt bak meg, men enda sliter jeg med fashbacks og mèn fra hva han gjorde mot meg.

Men uendelig mye har skjedd i livet mitt siden den tid. Men mest av alt er jeg gla for at alt det der ligger bak...og for at han nå lar meg være i fred.

Jeg lurer på hvordan det er med deg på det området..? Du hadde jo også dine erfaringer og ja..jeg skal ikke greie ut her. Men jeg lurer og har tenkt mye på deg...

Foreløpig har jeg ikke opprettet noen ny mail, og jeg kommer nok ikke til å skrive så mye mail som før - men kan du ikke si litt om hvordan du har det iallefall..?

Håper alt er vel.

Ville bare sende deg en liten hilsen her, jeg.

God klem

- Helle -

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128629-rota-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, her er jeg ja. Så henvisningen hit fra psykiatri nå.

Hyggelig å høre fra deg igjen. Jeg lurte på hvor det ble av deg, da jeg fikk beksjed om at din hotmail ikke eksisterte lenger.

Hvis du har sendt meg mail fra en ny hotmailadresse, så har nok den blitt borte blant alt søppelet, fordi jeg har slik system at bare de adresser jeg har registrert kommer til den vanlig innboxen.

Kan du ikke sende en mail til meg når du ser dette, og skrive her når du har gjort det, så går jeg inn og sjekker og oppretter adressen din i systemet.

Så skriver jeg mer om hvordan det går med meg på hotmailen.

See you

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128629-rota-er-du-her/#findComment-785242
Del på andre sider

Gjest gammel venn...

Hyggelig å høre fra deg igjen. Jeg lurte på hvor det ble av deg, da jeg fikk beksjed om at din hotmail ikke eksisterte lenger.

Hvis du har sendt meg mail fra en ny hotmailadresse, så har nok den blitt borte blant alt søppelet, fordi jeg har slik system at bare de adresser jeg har registrert kommer til den vanlig innboxen.

Kan du ikke sende en mail til meg når du ser dette, og skrive her når du har gjort det, så går jeg inn og sjekker og oppretter adressen din i systemet.

See you

Hei igjen,

Jeg sier det bare: Jeg sa i fra om at jeg ikke er mye på nettet, og nå ser du at det stemmer....

Koselig med tilbakemelding fra deg.

Vil du sende meg en mail gjør du det på denne adressen:

[email protected]

Men husk nå på det jeg har sagt om at jeg ikke er så ofte på nettet da, og ikke kommer til å bruke mye tid på det heller.

men veldig koselig om du gir lyd!

mvh

Helle

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128629-rota-er-du-her/#findComment-791133
Del på andre sider

Gjest Gammel venn

See you

Mail sendt - på hotamil. Hvis jeg husker rett adr, da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128629-rota-er-du-her/#findComment-795059
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...