Gå til innhold

Herpes

Anbefalte innlegg

Gjest Coldplay

Jeg er fortvila. Kanskje er det noen andre der ute som er i samme båt. For ca 3 måneder siden ble jeg smitta med herpes på kjønnsorgan. Merket først litt kløe og svie og det forverret set og etterhvert, og måtte følgelig oppsøke lege. Han tok herpestest og etter 2 uker fikk jeg positivt svar. Har ikke kjæreste men ønsker meg selvfølgelig dette. Aner ikke hvordan jeg skal gå fram! Bør jeg si det? Har ikke hatt utbrudd etter førstegangsutbruddet. Hvordan er det med kommende graviditeter hos min fremtidige? Vil jo gjerne bli far en gang i tiden. Nå sliter jeg maximalt......Tenker på det hele tiden. Noen i samme båt???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128684-herpes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jameslast

Hei.

Du er ikke alene. Ca. 30 % av oss har dette viruset. De aller fleste er ikke klar over det (ingen symptomer)

Det som er viktig for deg er å finne ut hvilke type virus du har. Herpes finnes i type 1 og 2.

Type 2 gir hyppigere utbrudd enn type 1 i underlivet.

Hvis du er heldig, kan dette utbruddet du hadde være ditt eneste.

Søk på Internett etter informasjon. JO mer du vet, jo sterkere blir du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128684-herpes/#findComment-785907
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...