Gå til innhold

Juleteip på vinduene - koselig eller harry?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

tenkte kanskje å kjøpe rød teip og ha på vinduene, men veit ikke helt... Ser kanskje litt harry og "glorete" ut eller er det koselig? Får ikke helt bestemt meg! : )

hadde det for tre år siden, da synes jeg det var kjempekoselig..

Hva synes dere andre? Rutete rød teip på vinduene, julestjerne og gullkuler i gardinstanga... For mye, eller koselig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvilket vindu det. Barna hadde det på soverommet før og det var koselig.

Tror ikke jeg villa hatt det på stua vår akkurat..

Skrevet

Jeg vill d**** hva andre mener om det og hatt det om jeg syntes det var pent. Nå syntes jeg imidlertid ikke det er noe pent. Men harry???? Nei, det syntes jeg ikke. I julen er det ganske mye som da går inn under Harry-katagorien.

Skrevet

Jeg vill d**** hva andre mener om det og hatt det om jeg syntes det var pent. Nå syntes jeg imidlertid ikke det er noe pent. Men harry???? Nei, det syntes jeg ikke. I julen er det ganske mye som da går inn under Harry-katagorien.

Enig...det skal litt til at noe er Harry i jula :o)

Skrevet

Alt annet enn det som er nøytralt og "ekte" blir liksom harry eller glorete. Svære plastikk nisser som lyser, blinkende lys i alle farger. Plastikk julestjerner eller amaryllis, kunstige dørdekorasjoner osv. Når jeg tenker på alle de tingene der, så er ikke juelteip det mest harry jeg vet om.

Gjest Pricilla
Skrevet

Enig...det skal litt til at noe er Harry i jula :o)

Synes ikke det skal så mye til jeg... se på alt den dritten amn får kjøpt på Nille f.eks (selv om de har en del fint og). Plastnisser, glimmer og glor.. nei, jula er hellig! : )

Er veeeldig kresen på julepynten, men tviler litt på teipen. Vil bare ha "ordentlig" pynt. Kanskje på kjøkkenet da, det blir koselig..

Skrevet

Synes ikke det skal så mye til jeg... se på alt den dritten amn får kjøpt på Nille f.eks (selv om de har en del fint og). Plastnisser, glimmer og glor.. nei, jula er hellig! : )

Er veeeldig kresen på julepynten, men tviler litt på teipen. Vil bare ha "ordentlig" pynt. Kanskje på kjøkkenet da, det blir koselig..

Jo da, er enig i det....Det kan bli litt "mye" og glorete...men det er sjelden jeg tenker "åh DET var harry" om jeg er på besøk med noen som har litt mye nissejuggel ..

Og tror ikke jeg hadde tenkt harry om noen hadde teip på vindu.

Selv har jeg en svært minimalistisk stil når det gjelder julepynt. Synes det er finere med en stor "kvalitetsnisse" (:o)) enn masse småtterier.

Teip tror jeg kan være ok på små vinduer...på gang/soverom kanskje ?

Personlig liker jeg ikke blinkende husdekorasjoner jeg da... og store plastnisser utenfor :o( Det blir litt for amerikanskt synes jeg...liker best det tradisjonelle norske med julenek og minst mulig glorete dilldall.

Skrevet

For meg er det harry og glorete osv.

For andre er det koselig.

Hva er det for deg?

Gjest så det så!!!!!!!!
Skrevet

Du velger selvsagt sjøl om du liker det eller ikke og driter i hva andre mener om det.

Julen er et glorete tid hvor alt er tillatt.

Jeg fatter ikke at noen synes det er stygt med fargede pærer på juletreet, det har nemlig jeg, og har ikke tenkt å skifte de ut bare fordi andre folk synes det er stygt og harry.

Gjest MammaMö
Skrevet

Hjemmet vårt er nökternt innredet med duse farger og er hjemmelig og smårotete hele året. Unntatt i julen - da fyller vi stua med röd farge i duker og nisser og engler og juletre og glitter og stas! Ungene plukker på nisser og jule-pynt og storkoser seg. Vi voksne nyter fargene og lysene og VET at NÅ ER DET JUL!

Skrevet

Du velger selvsagt sjøl om du liker det eller ikke og driter i hva andre mener om det.

Julen er et glorete tid hvor alt er tillatt.

Jeg fatter ikke at noen synes det er stygt med fargede pærer på juletreet, det har nemlig jeg, og har ikke tenkt å skifte de ut bare fordi andre folk synes det er stygt og harry.

He he.. Hårsår??? :-) Jeg mener nå fortsatt at folk gjør som de vil så lenge de selv syntes det er koselig.

Gjest så det så!!!!
Skrevet

He he.. Hårsår??? :-) Jeg mener nå fortsatt at folk gjør som de vil så lenge de selv syntes det er koselig.

Nei ikke akkurat hårsår. ;-))

Jeg ble bare så forbauset over at ikke alle er enig i at fargede pærer på juletreet er kjempeflott! Kanskje jeg begynte å føle meg litt harry likevel...........

Skrevet

Nei ikke akkurat hårsår. ;-))

Jeg ble bare så forbauset over at ikke alle er enig i at fargede pærer på juletreet er kjempeflott! Kanskje jeg begynte å føle meg litt harry likevel...........

He he... Jeg tenkte vel ikke akkurat på lys i forskjellige farger bar på treet. JEG mente iallefll sånne blinkende lyskjeder enkelte henger utenpå huset, på gelenderet og ovaralt. Fargede lys på treet er ikke stygt, jeg vil bare ikke ha det selv ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...