Gå til innhold

I kveld skal SDD gråte...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

10

• Anki

6

• SierDuDet

4

• Gemini

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Peder Paars

Grunnen var kanskje fordi enkelte slenger dritt anonymt til SDD stadig vekk :)

Er vi ikke alle anonyme på DOL? Er ikke det noe av poenget?

Signaturen SDD sier ikke så veldig mye til meg. Kvinnen (eller mannen) bak signaturen fremstår som helt anonym for meg.

Er vi ikke alle anonyme på DOL? Er ikke det noe av poenget?

Signaturen SDD sier ikke så veldig mye til meg. Kvinnen (eller mannen) bak signaturen fremstår som helt anonym for meg.

Joda, sikkert... Akkurat den diskusjonen der gidder jeg ikke å ta nå. De fleste her har et nick, men enkelte er redde for å slenge dritt eller si meninga si med sitt eget nick...

Gjest Peder Paars

Joda, sikkert... Akkurat den diskusjonen der gidder jeg ikke å ta nå. De fleste her har et nick, men enkelte er redde for å slenge dritt eller si meninga si med sitt eget nick...

Vel, jeg kan ikke skjønne at det skulle være noe "skummelt" å si SDD noen sannhetsord. Tror du virkelig noen er redd henne/ham?

Annonse

Vel, jeg kan ikke skjønne at det skulle være noe "skummelt" å si SDD noen sannhetsord. Tror du virkelig noen er redd henne/ham?

Redd? *lol* Nei, men enkelte er redde for å være ærlige under sitt eget nick, det har vist seg gang på gang ;)

Men nå er jeg ute herfra igjen - var bare innom for å kikke en snartur :) Ha en fin førjulstid!

Gjest Peder Paars

Kjære vene som vil kverulere da...

Nei, det skal nok ekstremt mye hormonbehandling og operasjoner til for å få SDD til å engang ligne en kvinne...

Det er ikke umulig at SDD ikke ser særlig kvinnelig ut. Men ikke alle kvinner gjør det. Forsøker du å si at SDD er en mann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...