Gå til innhold

Hjelpes, det blåser så mye at jeg er redd...

Anbefalte innlegg

Dere har en veldig dårlig instillning til nordlendinger!

Det merkes!

For meg virker det som dere synes dere er bedre.

Vi fra nord er bare dritt!

Slik oppfattning har jeg i hvertfall, og mange andre fra nord!

Det blir dskutert veldig mye hær jeg bor!

Dette må være prakteksemplaret på en selvoppfyllende profeti:

Nordlending tror søringer hater nordlendinger -> er sint og sur mot søringer -> søringer opplever sint og sur nordlending og blir sint og sur tilbake -> nordlendingen ser at søringer er sinte og sure, og får støtte for sin antakelse om at søringer hater nordlendinger.

Hvordan har vi unngått krig?

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sigga

8

• SierDuDet

6

• mil1365380270

4

• SoriaMoria

3

Dere har INGENTING å klage over!

jeg bor i en blokk ikke så lang unna bodø, jeg bor i 8 etasje. Vinden hær er sikker stor orkan i forhold til pister vinden dere har dær!

Hær har hustak fløyet flere meter, mange biler er ødelagt og masse andre skader.

Men det blir ikke nevnt i nyhetene, har det vært i oslo hadde alle vist det til nå!

Men for dere som bor sørpå så er det vell ingenting som eksisterer nord for trøndelag.

Vi nordlendinger er ubetydelige i deres øyne!

det provoserer meg volsomt!

Dere tror dere er bedre, men det er dere abselutt IKKE

Hilsen

*hviske en liten melding fra nordlending te nordlending*

No må du ta det roli, noen kan tru du e representativ for gruppa "nordlending". ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...