ErLeiAvDette Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei hå, for dere som husker meg. Jeg har nå vært plaget i ganske mange måneder av vekselvis kvalme, diare, lett feber, slapphet, mangel på matlyst, kraftig vekttap (12kg på ett år, hvorav 5-6kg har forsvunnet de siste månedene) etc. Har nå komt i kontakt med en ganske flink lege, men jeg innser nå etterhvert at også han leter etter en nål i en høystakk. Hovedsaklig fordi han tok ca. 0.5l med blodprøver (ymse blodverdier, antistoffer, intoleranse (cøliaki m.m)), sendte meg til ultralyd, og at jeg i tillegg har tatt 3 forskjellige avføringsprøver (eksokrin pankreasininsuffisiens, patogene tarmbakterier, og en eller annen sånn konvolutt-greie som viser om jeg har blod i avføringen). Jeg har forøvrig ikke fått svar på noen av disse prøvene ennå. Jeg har nå også, etter anbefaling, begynt på en slags "bakterie-kur", som jeg fikk kjøpt på en helsekost-forretning, og dette ser muligens ut til å fungere i positiv retning (skal jo ikke se bort i fra en viss placebo-effekt her). Jeg antar at poenget med denne posten er: noen som har erfaring med soppinfeksjon i tarmsystemet, eller ustabil bakterieflora? Og hvorfor har leger så lite peiling på mager? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128937-sopp-i-magen-ustabil-bakterieflora-wtf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.