Gå til innhold

blødning fra endetarm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en liten hemoride like på innsiden av endetarms åpningen. Den har vært litt sår og øm, men ikke plaget meg noe utover det.

Men igår begynte den å blø, og jeg blør fortsatt. Hemoriden har krympet noe, men er der fremdeles. Jeg blør myye..blør ut truse og bukse på en times tid, og senga er full av blod når jeg har sovet. Samboeren fortalte meg at blødningsmengden tilsvarte hennes menstruasjon. Det renner blod hele tiden, uavhengig av avføring, som jeg da må tørke vekk.

Jeg lurer veldig på hva dette kan være, det kan da umulig komme så mye blod av en liten hemoride..

Blødningen er friskt rødt blod som renner ut jevnlig, og har nå pågått i et par dager. Hemoriden ble oppdaget etter at jeg hadde diare og ble derfor sår og øm.Jeg har ikke hatt hard avføring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128959-bl%C3%B8dning-fra-endetarm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Hemmorider er åreknuter. Så de blør mye når det først går "hull" på dem.

Du kan ta kontakt med legevakten, det som vanligvis blir gjort når du har innvendige hemmorider er at de setter en slags strikk rund og så faller de av av seg selv. Mulig de kan brenne din, det vet jeg ikke. Men jeg ville i allefall kontaktet legevakten.

Jeg ble lagt inn på øyblikkelig hjelp når mine hemmorider blødde.

Lykke til, god bedring.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...