Lullabye Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg ble mamma for snart 1 år siden og har siden sommeren gått på grethe roede kurs og tatt av ca. 10 kg. Nå veier jeg 7 kg mindre en da jeg ble gravid og har ikke vært så "tynn" på leeeenge. Kan kalle meg slank nå. Har hatt en ganske normal syklus, men lang, på ca. 40 dg mellom hver gang. Slik var det før jeg ble gravid og nå etter også... Men det som bekymrer meg er at jeg nå har hatt brunlig utflod i ca to uker. Jeg er midt mellom to menstrasjoner og synes dette er meget rart. Det minner meg om slik det er et par dager før jeg får mensen. Jeg har ALDRI hatt småblødninger mellom menstrasjonen før. Hva kan dette komme av? Er gift og har ingen kjønnssykdommer. (Stoler på at mannen ikke har vært utro heller :=) Kan det være noe så alvorlig som kreft e.l. Jeg er bare 22 år så det skulle vel egentlig ikke være så sannsynlig.... Kan slankingen gjøre at jeg får blødninger? Jeg og mannen bruker kun kondom som prevensjon. Har ingen andre plager heller. Ikke vondt ved samleie o.l. Bør jeg oppsøke lege? Og til slutt: Har hørt at anorektikere f.eks mister menstrasjonen. Synes eggløsningen er veeeeldig sen denne mnd og er litt engstelig for at menstrasjonen holde på å forlate meg Hvor sannsynlig er det at dette skjer under slanking? Dette ble langt, men tusen takk for at du gadd lese. Håper dere svarer meg også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129071-slanking-og-bl%C3%B8dning-mellom-menstrasjonen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
leo83 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hei hei...ikke noe å bekymre seg for.en gang da keg ble syk,jeg gikk ned ti kg på mindre enn to mnd.da fikk jeg sånn type utflod du snakket om.jeg var ikke gravid!!og mensen uteblir kun da du har spiseforstyrrelse,ikke når du har slanket deg på den måten du sa.ti kg de siste mndene..no tension.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129071-slanking-og-bl%C3%B8dning-mellom-menstrasjonen/#findComment-800866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.