Gå til innhold

Andre som har hatt det slik?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er absolutt typiske symptomer på diabetes 2, også det med kløe i underlivet. Det sto omtalt i Dagbladet nylig.

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/12/08/385558.html

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/12/08/385556.html

Glemte å si at du bør få sjekket dette hos lege snarest.

Si ifra hva det gjelder når du skal bestille time, for mest sannsynlig må du komme HELT fastende pga prøver de vil ta. Spør hvor lenge du må ha vært fastende, men jeg tror det holder fra midnatt eller så, hvis du får time på morgenen (altså 8 timer eller noe).

Annonse

Gjest alive&kicking

Hadde du svangerskapsdiabetes? Eller var det bare sånn en periode? I såfall hvor lenge?

Nei, jeg hadde ikke det. Jeg ble testa for det og har også tatt tester under svangerskap nr. 2 nå...(ca. halvgått svangerskap nå). Jeg hadde kraftig jernmangel da jeg var svimmel og slet vel nesten 1 år faktisk. Synes ikke legen tok meg særlig alvorlig, så jeg seilte på en måte min egen sjø. I dag drikker jeg mye hele tiden og er desverre hekta på coca, men prøver også drikke mye vann. Kløen i underlivet er nesten borte, men har nok desverre fått fødselshemorider som pokker ta ikke går bort uansett hva jeg smører på av salver og dytter inn av stikkpiller.

Glemte å si at du bør få sjekket dette hos lege snarest.

Si ifra hva det gjelder når du skal bestille time, for mest sannsynlig må du komme HELT fastende pga prøver de vil ta. Spør hvor lenge du må ha vært fastende, men jeg tror det holder fra midnatt eller så, hvis du får time på morgenen (altså 8 timer eller noe).

Jeg har time hos lege i morgen i 14-tiden. Den timen er egentlig en "oppfølgingstime" i forhold til at jeg er under rehab. Men jeg burde kanskje ringe dit med en gang legekontoret åpner og høre hva de mener jeg bør gjøre (faste/ikke faste og sånt)?

Jeg har time hos lege i morgen i 14-tiden. Den timen er egentlig en "oppfølgingstime" i forhold til at jeg er under rehab. Men jeg burde kanskje ringe dit med en gang legekontoret åpner og høre hva de mener jeg bør gjøre (faste/ikke faste og sånt)?

Det er nok lurt og spørre om du bør komme fastende eller ikke.

Kanskje er det bedre at du kommer tilbake neste dag for prøvetaking (selv om du går til legetimen kl 14 i morgen). Dette for å slippe å gå hele dagen og faste, hvis du like gjerne kan komme fra morgenen av.

"ekstrem tørste - hyppig vannlating - trøtt konstant - svimmel"

dette hørtes ut som sukkersyke, men så var det denne kløen ....... den kan jeg ikke forklare.

Har du bestilt time hos legen ?

Ved høyt innhold av sukker i urin er man mere disponert for sopp .

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...