takknemlig for svar Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Hei, jeg får med jevne mellomrom en følelse av at det er "brent" bak nese/panne. Dette oppstår gjerne etter en tøff jobbsesong. Hodepine har jeg hver dag, og migrene kommer ofte. Jeg har kuttet ut alle usunne matvarer, drikker stort sett bare vann/Farris og ikke melk, hvetemel, lite sukker og ikke kunstige søtningsmiddel. Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
molli Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Er ikke det å kjenne merkelige lukter en del av det å ha migrene for noen? Jeg ble iallefall spurt ut om det, da jeg var hos nevrolog for å finne ut om det var migrene jeg led av. Jeg kjenner ingen lukter, imidlertid, men migrene har jeg ofte. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Jeg har aldri sett på det som en sammenheng, men jeg hadde det samme: altså migrene og "ekkel" lukt i nesen/øvre bihuler. Utrolig frustrerende til tider. Jeg var ganske ung ikke stort mer enn 13-14 år når jeg kjente det sist. Har ikke hatt det etter at jeg ble kvitt migrenen med akupunktur. Kan godt ha en sammenheng, men jeg vet ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.