Gå til innhold

Det "lukter" brent bak nese/panne

Anbefalte innlegg

takknemlig for svar

Hei, jeg får med jevne mellomrom en følelse av at det er "brent" bak nese/panne. Dette oppstår gjerne etter en tøff jobbsesong. Hodepine har jeg hver dag, og migrene kommer ofte. Jeg har kuttet ut alle usunne matvarer, drikker stort sett bare vann/Farris og ikke melk, hvetemel, lite sukker og ikke kunstige søtningsmiddel. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129219-det-lukter-brent-bak-nesepanne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det å kjenne merkelige lukter en del av det å ha migrene for noen?

Jeg ble iallefall spurt ut om det, da jeg var hos nevrolog for å finne ut om det var migrene jeg led av. Jeg kjenner ingen lukter, imidlertid, men migrene har jeg ofte.

Kizza1365380506

Jeg har aldri sett på det som en sammenheng, men jeg hadde det samme: altså migrene og "ekkel" lukt i nesen/øvre bihuler. Utrolig frustrerende til tider. Jeg var ganske ung ikke stort mer enn 13-14 år når jeg kjente det sist. Har ikke hatt det etter at jeg ble kvitt migrenen med akupunktur.

Kan godt ha en sammenheng, men jeg vet ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...