Gå til innhold

Hvem er faren?


Vidarsdottir

Anbefalte innlegg

Gjest kan ikke forstå deg

Tusen takk for alle svar!

Jeg kan bare si med en gang at om han får vite at jeg har vært utro så kommer han til å kaste meg ut på dagen.

Jeg kjente at jeg hadde eggløsning den 11 eller 12 husker ikke helt, men det er helt sikkert.

Om jeg velger abort så får det bli mitt valg, sier han.

Så da er jo egentlig det greit...

Tror nok at jeg blir å velge det.

Mener du at mannen din vet at du er gravid altså? Uansett så forstår jeg ikke hvordan det går ann å holde noe slikt hemmelig. Det er en STOOOOR hemmelighet å bære for resten av livet og det er ikke rettferdig overfor mannen din. Hva hadde du sagt om feks mannen din hadde vært utro mot deg, og dama han var med ble gravid, men han holdt det skjult, barnet ble født, og du fikk først vite det flere år senere feks? kanskje mannen din har elskerinner han også, får håpe det for hans skyld som har en slik kone som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jeg har vært i samme situasjon

Hei,

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg i sommer. Det var størst sannsynlighet for at sidespranget var faren. Jeg tok abort og forklarte blødningen og avholdsomheten etterpå med infeksjon. Du skal helst ikke ha sex på tre uker etterpå. Det var mitt valg som jeg er komfortabel med at jeg gjorde. Gjorde dette på Ullevål og de var enestående, ingen bebreidene formaninger eller blikk. Ønsker deg kjempelykketil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at mannen din vet at du er gravid altså? Uansett så forstår jeg ikke hvordan det går ann å holde noe slikt hemmelig. Det er en STOOOOR hemmelighet å bære for resten av livet og det er ikke rettferdig overfor mannen din. Hva hadde du sagt om feks mannen din hadde vært utro mot deg, og dama han var med ble gravid, men han holdt det skjult, barnet ble født, og du fikk først vite det flere år senere feks? kanskje mannen din har elskerinner han også, får håpe det for hans skyld som har en slik kone som deg.

Takk for alle svar!

For det første; min graviditet er ikke hemmelig for min mann.

Som noen her har misforstått...

Jeg har sagt til han at jeg vil ta abort fordi hans manglende tilstedeværelse/omsorg for meg som gravid.

Han sier at det får jeg velge selv.Han inrømmer til en viss grad at jeg har rett i at han ikke klarer å gi meg ømhet/omsorg/romantikk.

Dette er også en medvirkende årsak til mitt sidesprang.

Hvorfor går vi ikke fra hverandre?

Tja, si det. Tanken har vært der, vi velger nå å leve sammen enten det er bra eller dårlig.

Det er nok bra for barna, som er lykkelige for å ha to voksne i hjemmet.

Jeg har bestemt meg for å ta abort, det er det beste for alle parter,

Jeg har fått time på legekontoret slik at det blir gjort før jul.

Så er det bare å glemme dette, å fortsette å leve videre.(Til man finner ut noe annet...)

Ps! Til dere som har skrevet med giftig "penn"; jotakk, mannen min skulle nok like å vite om mitt sidesprang, for da ble jeg akkurat like god som han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar!

For det første; min graviditet er ikke hemmelig for min mann.

Som noen her har misforstått...

Jeg har sagt til han at jeg vil ta abort fordi hans manglende tilstedeværelse/omsorg for meg som gravid.

Han sier at det får jeg velge selv.Han inrømmer til en viss grad at jeg har rett i at han ikke klarer å gi meg ømhet/omsorg/romantikk.

Dette er også en medvirkende årsak til mitt sidesprang.

Hvorfor går vi ikke fra hverandre?

Tja, si det. Tanken har vært der, vi velger nå å leve sammen enten det er bra eller dårlig.

Det er nok bra for barna, som er lykkelige for å ha to voksne i hjemmet.

Jeg har bestemt meg for å ta abort, det er det beste for alle parter,

Jeg har fått time på legekontoret slik at det blir gjort før jul.

Så er det bare å glemme dette, å fortsette å leve videre.(Til man finner ut noe annet...)

Ps! Til dere som har skrevet med giftig "penn"; jotakk, mannen min skulle nok like å vite om mitt sidesprang, for da ble jeg akkurat like god som han...

hva er da problemet egentlig? hvis han også er utro? da kan dere vel bare være åpen og ærlig du og? han kan jo ikke gå fra deg for noe han selv har gjordt? og om han så gjorde det, hvor lykkelig er du egentlig sammen med ham? dere kan jo få det bedre på hver deres kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Hei,

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg i sommer. Det var størst sannsynlighet for at sidespranget var faren. Jeg tok abort og forklarte blødningen og avholdsomheten etterpå med infeksjon. Du skal helst ikke ha sex på tre uker etterpå. Det var mitt valg som jeg er komfortabel med at jeg gjorde. Gjorde dette på Ullevål og de var enestående, ingen bebreidene formaninger eller blikk. Ønsker deg kjempelykketil!

Du fortalte altså ikke mannen din noenting om graviditeten eller aborten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina K

Takk for alle svar!

For det første; min graviditet er ikke hemmelig for min mann.

Som noen her har misforstått...

Jeg har sagt til han at jeg vil ta abort fordi hans manglende tilstedeværelse/omsorg for meg som gravid.

Han sier at det får jeg velge selv.Han inrømmer til en viss grad at jeg har rett i at han ikke klarer å gi meg ømhet/omsorg/romantikk.

Dette er også en medvirkende årsak til mitt sidesprang.

Hvorfor går vi ikke fra hverandre?

Tja, si det. Tanken har vært der, vi velger nå å leve sammen enten det er bra eller dårlig.

Det er nok bra for barna, som er lykkelige for å ha to voksne i hjemmet.

Jeg har bestemt meg for å ta abort, det er det beste for alle parter,

Jeg har fått time på legekontoret slik at det blir gjort før jul.

Så er det bare å glemme dette, å fortsette å leve videre.(Til man finner ut noe annet...)

Ps! Til dere som har skrevet med giftig "penn"; jotakk, mannen min skulle nok like å vite om mitt sidesprang, for da ble jeg akkurat like god som han...

Du skriver jo i det første innlegget at dette er noe du aldri kan fortelle til mannen din! Er dette bare et tulleinnlegg eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar!

For det første; min graviditet er ikke hemmelig for min mann.

Som noen her har misforstått...

Jeg har sagt til han at jeg vil ta abort fordi hans manglende tilstedeværelse/omsorg for meg som gravid.

Han sier at det får jeg velge selv.Han inrømmer til en viss grad at jeg har rett i at han ikke klarer å gi meg ømhet/omsorg/romantikk.

Dette er også en medvirkende årsak til mitt sidesprang.

Hvorfor går vi ikke fra hverandre?

Tja, si det. Tanken har vært der, vi velger nå å leve sammen enten det er bra eller dårlig.

Det er nok bra for barna, som er lykkelige for å ha to voksne i hjemmet.

Jeg har bestemt meg for å ta abort, det er det beste for alle parter,

Jeg har fått time på legekontoret slik at det blir gjort før jul.

Så er det bare å glemme dette, å fortsette å leve videre.(Til man finner ut noe annet...)

Ps! Til dere som har skrevet med giftig "penn"; jotakk, mannen min skulle nok like å vite om mitt sidesprang, for da ble jeg akkurat like god som han...

BArn blir IKKE lykkligere av å ha to ulykkelige voksne i hjemmet. DET er helt sikkert. Og jo, de aller fleste barn merker sånt. OM det da ikke har pågått sånn bestandig og de tror at dette er normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er da problemet egentlig? hvis han også er utro? da kan dere vel bare være åpen og ærlig du og? han kan jo ikke gå fra deg for noe han selv har gjordt? og om han så gjorde det, hvor lykkelig er du egentlig sammen med ham? dere kan jo få det bedre på hver deres kant.

Hvor lykkelig kan man være, og hva er definisjonen på lykke?

At vi begge, nå, har svin på skogen gjør vel ikke forholdet vårt til et skilsmisseobjekt...?

Vi er lykkelige nok vi.

Tydeligvis, vi er jo begge voksne og skjønner at det går fint an å dra sin kos hvis det var det vi ville.

Jøss, vi har da våre ting å stri med, men hvem har ikke det?

Saken hadde nok vært MYE værre om han ikke hadde villet at jeg skulle ta abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indignert

Hei,

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg i sommer. Det var størst sannsynlighet for at sidespranget var faren. Jeg tok abort og forklarte blødningen og avholdsomheten etterpå med infeksjon. Du skal helst ikke ha sex på tre uker etterpå. Det var mitt valg som jeg er komfortabel med at jeg gjorde. Gjorde dette på Ullevål og de var enestående, ingen bebreidene formaninger eller blikk. Ønsker deg kjempelykketil!

Det er ikke ofte jeg håper det skjer noe galt under fødselen, men av og til kunne mor godt strøket med uten at det hadde vært noe stort tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Günther

Hei,

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg i sommer. Det var størst sannsynlighet for at sidespranget var faren. Jeg tok abort og forklarte blødningen og avholdsomheten etterpå med infeksjon. Du skal helst ikke ha sex på tre uker etterpå. Det var mitt valg som jeg er komfortabel med at jeg gjorde. Gjorde dette på Ullevål og de var enestående, ingen bebreidene formaninger eller blikk. Ønsker deg kjempelykketil!

"Avholdsomheten" - dæt wås a good wending, maibi wi kan jus dæt in another episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest RanRan

Ingen her inne kan si hva du bør gjøre.Det er en avgjørelse du selv må ta.Lett er den ikke.Men ....så lenge du ikke vil fortelle mannen din hele sannheten,blir det vanskelig.Du får gjøre det som føles mest riktig for deg.Lett har du det slett ikke uansett hva du gjør.*klem*

Hvordan gikk det? Er barnet borte? Vet mannen din om fyren fra Portugal?!

Glad jeg lever i et mye bedre parforhold enn det du gjør, Vidarsdottir... Du gjør meg trist, og jeg får lyst til å ringe mannen din og fortelle ham hele greia. Han fortjener å vite hva du har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips bare

Hvordan gikk det? Er barnet borte? Vet mannen din om fyren fra Portugal?!

Glad jeg lever i et mye bedre parforhold enn det du gjør, Vidarsdottir... Du gjør meg trist, og jeg får lyst til å ringe mannen din og fortelle ham hele greia. Han fortjener å vite hva du har gjort!

Kanskje du vil skrive det under Vidarsdottirs' innlegg, og ikke netttes'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest et tips bare

Det er lov å gjøre "feil", ikke sant?

Tenkte bare at hvis du ville ha svar av Vidarsdottir, så er det lurt å skrive innlegget under hennes innlegg, da hun vil se under "svar til meg", at du har stilt henne et spm.

Hvorfor så sur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare at hvis du ville ha svar av Vidarsdottir, så er det lurt å skrive innlegget under hennes innlegg, da hun vil se under "svar til meg", at du har stilt henne et spm.

Hvorfor så sur?

Nei, ikke hårsår, synes bare det var veldig unødvendig å kommentere hvor jeg posta meldingen.

Regner med Vidarsdottir leser alle kommentarer under sin egen diskusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips bare

Nei, ikke hårsår, synes bare det var veldig unødvendig å kommentere hvor jeg posta meldingen.

Regner med Vidarsdottir leser alle kommentarer under sin egen diskusjon...

Vidarsdottir får ikke melding om at det er ett svar under tråden hennes hvis du ikke svarer under tråden hennes.

Tviler på at hun går inn å sjekker den tråden nå 4 mnd etter at den er skrevet!

Jeg hadde ikke noe negativt i tankene da jeg kommenterte, men hvis du vil ha svar av henne så må du gjøre henne oppmerksom på at hun har fått en "melding".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...