Lillemus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har ringt 2 ganger til banken for å få satt forfallet på det første avdraget på lånet mitt til 30/12, mente det var logisk ettersom lånet "trådte i kraft" 1/12, men banken hadde satt 30/11 som første forfallsdato. Joda, det skulle fikses ja. Sjekket med nettbanken noen uker etter første telefon, men neida, fristen var fremdeles 30/12. Ringte så igjen og damen satte 30/12 som første forfall. Så sjekker jeg tilfeldigvis nettbanken nå (det er ikke brukskontoen min) og sannelig har de ikke trukket meg den 30/11 alikevel! Fy flate, gjett hvem som skal ringe banken i morra! Greit nok at avdraget er betalt, men de må da for faen greie å holde seg til den datoen jeg har bedt dem flere ganger om å sette! Fortsetter dette dårlige inntrykket så bytter jeg bank. Banna bein. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129303-for-en-bank-grrrrr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bare bytt bank. Ingen grunn til å være lojal. Visse banker må ta seg sammen når det gjelder kundeservice. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129303-for-en-bank-grrrrr/#findComment-789849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.