Gå til innhold

Hvor lenge kan det gjøre vondt?


rare

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har vært hos min utmerkede tannlege, og fått ordnet opp i et digert hull som han nesten måtte rotfylle. Problemet er at 3 dager senere begynte det å gjøre vondt. Merkelig nok i den tanna, men i tennene nede (hullet var oppe). Tannlegen sa at det helt sikkert ikke var noen andre hull, og at det var det store hullet som gav smertene, men hvor lenge kan det gjøre vondt uten at det er noe galt ?

Det er så vondt at dette kan bli årets slankekur, men ikke så vondt at jeg må ta smertestillende.... Det er en dump smerte i hele tannrekka nede på ene siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei rare.

Du forteller at hullet i tannen var stort. Da er det ikke utenkelig at det alt var en begynnende betennelse i tannen og at behandlingen hos tannlegen utløser smerten som nok ville ha kommet nå uansett.

Slik smerte er merkelig og det kan være vanskelig å lokalisere hvor den kommer fra.

Ta kontakt med tannlegen igjen før dette blir værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...