Gå til innhold

Sopp/Bakterie infeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest mannen 20
Skrevet

Hei!

Jeg har trolig en sopp eller bakterie infeksjon i kjønnsorganet. Symptomene er veldig rød farge på penishode og pung i tillegg til litt hvitt belegg som ikke alltid er like synlig, tror det kommer litt i bølger. En annen ting som slår meg er at det lukter RÅTTEN FISK av penishodet! Er 100% sikker på at det er det det lukter, da jeg kjente igjen den fæle lukten...er ikke dette et tegn på bakterieinfeksjon?

Har prøvd lamisil behandling mot sopp to ganger i tillegg til prøver for både sopp, virus og bakterier (fra urinrøret) men alle prøvene var negative! Likevel er jeg helt sikker på at noe er galt grunnet symptomene ovenfor. Dette er utrolig frustrerende, vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men føler meg ganske sikker på at det dreier seg om bakterier, siden soppbehandlingen ikke funket og pga. fiskelukten, det er heller ingen spredning til lysken slik det ofte er med soppinfeksjoner...

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi
Skrevet

Symptomene du beskriver helt klart tyder på en infeksjon. Hvit belegg og sur lukt er kanskje de vanligste symptomer ved sopp (Candida) infeksjon. Men det kan være også bakterier, og det er muligheter for flere ulike typer.Det forekommer også blandingsinfeksjoner. Lamisil er vanligvis effektiv mot genital sopp, men når det svikter er det somk regel en forklaring for. Kuren kan ha vært for kort, for små doser, kanskje du har ikke helt gjennomført kuren konsekvent. Noen sjelden gang kan det utvikle seg resistente stammer som ikke responderer på behandling. Hva med partner? det er svært vanlig at begger parter har samme infeksjon, og hvis det er bare den ene som behandles vil smitten overføres straks igjen. Jeg kan selvfølgelig ikke stille noen diagnose uten å ha undersøkt deg og derfor kan jeg heller ikke si noe om behandlingen. Hvis du var min pasient ville jeg ha tatt prøve® til bakterie- og soppinfeksjoner og behandlet deg etter det som blir påvist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...