Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt dott i øret i lang tid nå, regner med det er pga tette øreganger etter influensa.

Men det er fryktelig irriterende og jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få løst opp de tette øregangene mine.

Fortsetter under...

Gjest uten signatur
Skrevet

Spør på apoteket. De har en sånn skylleting.

Skrevet

Spør på apoteket. De har en sånn skylleting.

Hra prøvd å skylle både nese og ører uten hjelp!

Kizza1365380506
Skrevet

Dotter i ørene ligger som regel i mellomøret. Jeg ville prøvd nese spray. Det hjelper jo på slimhinnene og jeg mener det hjelper. Det rådet fikk iallefall vi til vår sønn som var mye plaget med mellomørebetennelse da han var liten.

Mvh

Skrevet

Hra prøvd å skylle både nese og ører uten hjelp!

Jeg har dotter i ørene nesten hele tiden, men det er fordi jeg har veldig stram nakke musklatur.

Hjelper med masasje, fysioterapi for å få løst opp hvis dette gjelder deg.

Skrevet

Jeg har dotter i ørene nesten hele tiden, men det er fordi jeg har veldig stram nakke musklatur.

Hjelper med masasje, fysioterapi for å få løst opp hvis dette gjelder deg.

Skjønner!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...