Nala! Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Jeg har hatt dott i øret i lang tid nå, regner med det er pga tette øreganger etter influensa. Men det er fryktelig irriterende og jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få løst opp de tette øregangene mine. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Spør på apoteket. De har en sånn skylleting. 0 Siter
Nala! Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Skrevet 10. desember 2003 Spør på apoteket. De har en sånn skylleting. Hra prøvd å skylle både nese og ører uten hjelp! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Dotter i ørene ligger som regel i mellomøret. Jeg ville prøvd nese spray. Det hjelper jo på slimhinnene og jeg mener det hjelper. Det rådet fikk iallefall vi til vår sønn som var mye plaget med mellomørebetennelse da han var liten. Mvh 0 Siter
cathlin Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Hra prøvd å skylle både nese og ører uten hjelp! Jeg har dotter i ørene nesten hele tiden, men det er fordi jeg har veldig stram nakke musklatur. Hjelper med masasje, fysioterapi for å få løst opp hvis dette gjelder deg. 0 Siter
Nala! Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Skrevet 11. desember 2003 Jeg har dotter i ørene nesten hele tiden, men det er fordi jeg har veldig stram nakke musklatur. Hjelper med masasje, fysioterapi for å få løst opp hvis dette gjelder deg. Skjønner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.