Gå til innhold

hvor er det blitt av Mingle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva vet du om det, og hva er kort?

:)

'Hva vet du om det, og hva er kort?'

Jeg har vært, og er fremdeles der inne selv.

Ca en ukes fartstid og noen få innlegg kvalifiserer vel ikke til en slik bastant uttalelse?

Hvis du ikke er det andre dyret som er/har vært der inne? :-)

Ulv I Faarikaal

'Hva vet du om det, og hva er kort?'

Jeg har vært, og er fremdeles der inne selv.

Ca en ukes fartstid og noen få innlegg kvalifiserer vel ikke til en slik bastant uttalelse?

Hvis du ikke er det andre dyret som er/har vært der inne? :-)

Jeg har fått referert uttaleleser bl a om meg. Ikke at det bekymrer så meget.

Jeg har fått referert uttaleleser bl a om meg. Ikke at det bekymrer så meget.

Man må ikke tro på alt en leser og blir fortalt. En bør bruke sin egen sunne fornuft, og prøve å unngå å være for naiv eller bli paranoid.

Generelle gode råd på nett og ellers i r.l.

Jeg har prøvd i måneder uten å få frem minglesiden. Kommer ikke så langt at jeg skriver nick. Hva er linken da?

Her har du link til et annet forum hvor du sikkert kommer inn. Det er gamle kjenninger her inne også:

http://www.bataljonen.com/forum/index.php?

Annonse

Da er det liten vits, det er stengt for nyregistreringer.

Å, ikke si det da... Er det sant? Jeg som hadde tenkt å melde meg inn. Jeg føler meg litt nedfor om dagen nemlig, og å kunne fått vært litt inne hos dere hadde vært så god mentalhygiene. Kan jeg ikke få lov en gang hvis jeg spør veeeldig pent? Pliiis?

Å, ikke si det da... Er det sant? Jeg som hadde tenkt å melde meg inn. Jeg føler meg litt nedfor om dagen nemlig, og å kunne fått vært litt inne hos dere hadde vært så god mentalhygiene. Kan jeg ikke få lov en gang hvis jeg spør veeeldig pent? Pliiis?

Piss deg i øret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...