Gå til innhold

koding på hjemmesiden

Anbefalte innlegg

Dessuten var det ikke jeg som tok opp det med å ha lite omløp i skallen men Vincent..Selv mener jeg at det er ikke dumhet det går på, men uvitenhet. At jeg skrev til Vincent at det var dårlig omløp i mitt hode og mange andre var ironisk ment. Vincent stiller seg selv i et dårlig lys med slike utalelser som ikke ligner noe.. men jeg tar det med godt humør og lar meg ikke affisere av slike utalelser på det negative plan.

Dumhet, uvitenhet.. mye det samme.

Fortsetter under...

Annonse

Mustrum Ridcully

javell Ulv i fåre...

Fortell hvordan man gjør det

2 måter å rappe bildene:

1. Høyreklikk på sida, ta "View source", finn navnet på bildet og stien til det i sourcen, skriv deretter adressen (og filnavnet til bildet) direkte i browseren

2. Benytt en browser som ikke støtter/har installert støtte for Javascript

Dumhet, uvitenhet.. mye det samme.

Makan til tull. Hvis du ikke f.eks kan løse en diff-ligning med komplekse tall, så kan ikke jeg påstå at det på noen som helst måte har noe som helst med dumskap å gjøre. Dumskap og uvitenhet henger ofte sammen, men de er på ingen måte samme ting.

"....................."

ja ikke sant.... men hvem kommer hit å spør: hvordan stjeler jeg grafikk? jojo man vet aldri... smile smile smil...

Akkurat det er det meget mulig at opptil flere gjør. Personlig blir jeg bare irritert av at folk har sånt tull på sidene sine. Men nå er jo størsteparten av websidene på Internett fulle av tull, uten at jeg skal forsøke å nekte noen å fortsette med det.

"..................."

Det klarer du ikke hindre, da de fleste fotoprogrammer har en "capture" funksjon, så det tar 2 sekunder å skjære ut grafikken, desuten kan flere programmer rappe hele siden og ofte hele nettstedet ditt med innhold i en jafs.

Omgå høyreklikk-sperren i IE:

Klikk og hold inne venstre musetast - trykk og hold inne høyre musetast - slipp venstre musetast.

:-)

".................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...