Gjest Bekymret for bestefar Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Min bestefar har fått beskjed for en stund siden om at han har altfor mye jern i kroppen. Er nå å tapper blod en gang i uka. En halv liter hver gang. Han har ikke fått vite noe om dette kan være farlig, hva det kommer av osv... Legene vet liksom ikke noe. Dette er noe som han hele tiden går å tenker på, slår seg ikke ordentlig til ro. Han hadde over 4000 før han begynte å tappe, vanlig er vel rundt 60 om ikke jeg tar feil!? De siste tappingene har det stige igjen, og de vet heller ikke hvorfor det. Kan noen gi meg litt info? Noen som har vært borti lignende? Hva kommer dette av? På forhånd takk! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Jeg trodde virkelig at jernlagrene ble høyere om du gav blod, men det er sikkert jeg som tar feil. Jeg har alltid hatt lave jernlagre og jeg fikk beskjed om at jeg burde skjære ned på melken. Vet ikke om det har noe å bety men... Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.