Gå til innhold

Jeg klarer ikke stoppe å nyse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 28 år gammel mann som fikk pollenallergi i 1997. Etter det har jeg blitt rammet av stadig hyppigere "nysebyger" som kan komme helt uforberedt. Når jeg får disse nysebygene har jeg ingen andre allergisymptomer som kløe, slim etc... jeg bare nyser. Dette har aldri skjedd med meg før jeg fikk allergien, og det siste året har det kommet 1-2 ganger per dag med en 5-7 nys i serie. Bare innendørs, og gjerne om morgenen. Like mye nysing vinter som sommer. Har nysingen min en sammenheng med at nesen min er blitt overfølsom? Er det noen som har noen ide om hva som kan feile meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Har du dyne og pute av dun? ;o)

nei det har jeg ikke

og dessuten nyser jeg også i andre settinger...

Skrevet

Jeg har hatt det sånn siden jeg ble allergisk i 1974. Mest plagsomt når jeg kjører bil, da mine serier oftest er på 12-14 nys.

Lite å gjøre med det, trur eg...

prosit

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...