prosit2 Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Jeg er en 28 år gammel mann som fikk pollenallergi i 1997. Etter det har jeg blitt rammet av stadig hyppigere "nysebyger" som kan komme helt uforberedt. Når jeg får disse nysebygene har jeg ingen andre allergisymptomer som kløe, slim etc... jeg bare nyser. Dette har aldri skjedd med meg før jeg fikk allergien, og det siste året har det kommet 1-2 ganger per dag med en 5-7 nys i serie. Bare innendørs, og gjerne om morgenen. Like mye nysing vinter som sommer. Har nysingen min en sammenheng med at nesen min er blitt overfølsom? Er det noen som har noen ide om hva som kan feile meg? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Har du dyne og pute av dun? ;o) 0 Siter
prosit2 Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Skrevet 11. desember 2003 Har du dyne og pute av dun? ;o) nei det har jeg ikke og dessuten nyser jeg også i andre settinger... 0 Siter
Indiamum Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Jeg har hatt det sånn siden jeg ble allergisk i 1974. Mest plagsomt når jeg kjører bil, da mine serier oftest er på 12-14 nys. Lite å gjøre med det, trur eg... prosit 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.