Gå til innhold

Sennebetennelse/musesyke

Anbefalte innlegg

Har slitt med kronisk sennebetennelse i armene i snart 2,5 år og prøvd det meste innen behandling (Kortison, Brexidol, Voltaren, ispose, fysioterapi, akupunkture osv..)

Er det noen som har blitt kvitt dette som kan anbefale alternative behandlingsmetoder eller medisiner, så ville jeg blitt SVÆRT takknemlig! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129528-sennebetennelsemusesyke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble frisk med homeopati. Det tok nøyaktig 1 time fra jeg fikk riktig middel og til skulderen som hadde plaget meg i 1 år var bra. Har ikke hatt vondt siden!

Husker du navnet på det homeopatiske middelet du fikk, kanskje? (Eller har du mulighet til å finne det ut...)

På forhånd tusen takk! :o)

Husker du navnet på det homeopatiske middelet du fikk, kanskje? (Eller har du mulighet til å finne det ut...)

På forhånd tusen takk! :o)

Oj, nå husker jeg ikke det, var det Bryonia kanskje? Men cluet med homeopati er at behandlingen er helt individuell. Slik at det midlet som passet til min senebetennelse ikke behøver å passe til din.

Men det skader ikke å prøve Bryonia. Kjøp Bryonia C30, ta 3 piller som smeltes under tunga 1 gang daglig i 3 dager. Pass på at midlet tas minst 1/2 time unna mat, drikke og tannpuss. Og hold deg unna kamfer, peppermynte, eukalyptus og mentol + vær forsiktig med kaffe.

Fortell hvordan det gikk da!

• 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Oj, nå husker jeg ikke det, var det Bryonia kanskje? Men cluet med homeopati er at behandlingen er helt individuell. Slik at det midlet som passet til min senebetennelse ikke behøver å passe til din.

Men det skader ikke å prøve Bryonia. Kjøp Bryonia C30, ta 3 piller som smeltes under tunga 1 gang daglig i 3 dager. Pass på at midlet tas minst 1/2 time unna mat, drikke og tannpuss. Og hold deg unna kamfer, peppermynte, eukalyptus og mentol + vær forsiktig med kaffe.

Fortell hvordan det gikk da!

Tror jeg har prøvd Bryonia før... Det er også kjent som "svartgallebær", ikke sant? Bittesmå, søte drops som smeltes under tunga...? Tror de skal hjelpe på blodsirkulasjonene eller noe i den dur. Hadde absolutt ingen effekt paa meg. Men tusen takk for innspill!

Annonse

Tror jeg har prøvd Bryonia før... Det er også kjent som "svartgallebær", ikke sant? Bittesmå, søte drops som smeltes under tunga...? Tror de skal hjelpe på blodsirkulasjonene eller noe i den dur. Hadde absolutt ingen effekt paa meg. Men tusen takk for innspill!

Bryonia brukes mot veldig mye forskjellig.

Rhus tox kan være et alternativ. Det kan Kali carb også og hundrevis av andre midler.

Vil anbefale deg å oppsøke en homeopat MNHL eller akupunktør NFKA

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...