Gå til innhold

ugh.. ny maskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sikle*

Kjøper du en til meg også?

Ja, stol på det du.

Skrevet

Gratulerer, men er det ikke Mac?

Selvsagt.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Selvsagt.

Ikke at det betyr noe, men jeg har _aldri_ tasta på en Mac, men flere tusen PC'er.

Av de som er inne på alle nettstedene jeg styrer er nå Mac.brukere under en halv prosent i snitt. Jeg vet ikke hvorfor, men for ti år siden var det litt over 10%.

Skrevet

Ikke at det betyr noe, men jeg har _aldri_ tasta på en Mac, men flere tusen PC'er.

Av de som er inne på alle nettstedene jeg styrer er nå Mac.brukere under en halv prosent i snitt. Jeg vet ikke hvorfor, men for ti år siden var det litt over 10%.

og hva så?

Skrevet

For ti år siden fantes det grunner for å bruke Mac. I dag gjør det ikke det, annet enn at man liker det.

"................."

Ulv I Faarikaal
Skrevet

For ti år siden fantes det grunner for å bruke Mac. I dag gjør det ikke det, annet enn at man liker det.

"................."

Litt sånn evolusjon liksom?

Skrevet

Litt sånn evolusjon liksom?

Jepp. Noen neandertalere vil alltid henge igjen i fortiden :-)

"..................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...