Vincent Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Dæsken så moro det er med ny maskin. http://www.apple.com/no/powermac/specs.html (valgte 2x1,8 GHz) Rett og slett svinmoro :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 *sikle* Kjøper du en til meg også? 0 Siter
Vincent Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Skrevet 12. desember 2003 *sikle* Kjøper du en til meg også? Ja, stol på det du. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Gratulerer, men er det ikke Mac? 0 Siter
Vincent Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Skrevet 13. desember 2003 Gratulerer, men er det ikke Mac? Selvsagt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Selvsagt. Ikke at det betyr noe, men jeg har _aldri_ tasta på en Mac, men flere tusen PC'er. Av de som er inne på alle nettstedene jeg styrer er nå Mac.brukere under en halv prosent i snitt. Jeg vet ikke hvorfor, men for ti år siden var det litt over 10%. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Skrevet 13. desember 2003 Ikke at det betyr noe, men jeg har _aldri_ tasta på en Mac, men flere tusen PC'er. Av de som er inne på alle nettstedene jeg styrer er nå Mac.brukere under en halv prosent i snitt. Jeg vet ikke hvorfor, men for ti år siden var det litt over 10%. og hva så? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Ikke at det betyr noe, men jeg har _aldri_ tasta på en Mac, men flere tusen PC'er. Av de som er inne på alle nettstedene jeg styrer er nå Mac.brukere under en halv prosent i snitt. Jeg vet ikke hvorfor, men for ti år siden var det litt over 10%. For ti år siden fantes det grunner for å bruke Mac. I dag gjør det ikke det, annet enn at man liker det. "................." 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 For ti år siden fantes det grunner for å bruke Mac. I dag gjør det ikke det, annet enn at man liker det. "................." Litt sånn evolusjon liksom? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Litt sånn evolusjon liksom? Jepp. Noen neandertalere vil alltid henge igjen i fortiden :-) "..................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.