Gå til innhold

Seroxat

Anbefalte innlegg

Takk for tidligere svar angående seroxat og graviditet.

Jeg har nå, i samråd med min lege, valgt å begynne med Seroxat. Jeg skal begynne med 0,5 tablett de to første ukene. Men allerede etter andre tabletten begynte jeg å føle meg rar i kroppen. Jeg blir helt nummen i kroppen, og denne nummenheten forflytter seg rundt. Når jeg tar på den delen som er nummen, er det akurat som å ta på munnen etter å ha fått bedøvelse hos tannlegen. Man merker liksom ikke at man tar på den delen. Jeg føler også at jeg eksisterer utenpå meg selv, er liksom ikke helt med på ting rundt meg, føler meg sløv.

Jeg har i tillegg fått skjelvinger, men det leste jeg var vanligie bivirkninger som ville gå over.

Det jeg nå lurer på, er om jeg til tross for nummenheten og sløvheten skal fortsette å ta Seroxat? Er dette noe forbigående og hvor lang tid vil det evt. ta før det vil gå over?

På forhånd tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12973-seroxat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...