Gå til innhold

klumper og flekker på huden

Anbefalte innlegg

Gjest ny på dette forum

heisann!

jeg har noen små klumper i huden. de er harde og ca 1/2 cm i diameter. brune utenpå huden. de er litt ømme å ta på. fikk den første for ca 5 år siden. var da innom legen som sa at "du får komme tilbake om de gjør vondt". hva det kunne være visste han ikke. men nå har jeg 5 slike. inkludert en som står ca en halv cm utover.

Nå har jeg også begynnt å få små (og en litt større) tørre ovale/runde merker på huden som kjenes tørre når man tar på dem. de er litt rødlige og ser ut til å bli flere og flere.. han en på siden av ryggen som er vell kanskje 4 - 5 cm lang.. har smurt litt fuktighetskremmer på, men det fungerer ikke så mye. de er også litt hovne.. det er på en måte en kant rundt dem som man merker når man stryker over dem.

(har forresten også noen pussige føflekker som kanskje burde vert sjekket....)

noen som har noen ideer? (bortsett fra; "gå til legen"....)

noen som har erfaringer?:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129740-klumper-og-flekker-p%C3%A5-huden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...