Gå til innhold

Kroket penis

Anbefalte innlegg

Vi trenger hjelp. Min manns penis har blitt kroket i den grad at det er vanskelig å ha et greit seksuelt samleie uten problem. Problemet er at penisen bøyer unna sin første del,dvs. innnerst og bøyer opp mot toppen. Det fører til at jeg som er kvinnen ikke får kontakt med nederste del som skal samsvare mot min klitoris.Det går heller ikke an å ha andre stillinger for det er seg ikke mulig å ha frem og tilbakedragninger.

Kan det gjøres noe med det og først hva skyldes det, vi er veldig nyskjerrige på dette,iallfall jeg.

PS.Håper jeg kan overtale min mann til event.tiltak.Vi er kun 60 - 65 år og pigge forøvrig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129786-kroket-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Dette kan sannsynligvis gjøres noe med, men han må undersøkes av urolog først. Problemet skyldes oftest at det er dårlig fylning av blod i deler av svamplegemene. Noen kan ha hjelp av injeksjoner som letter blodstrøm, noen må opereres. Noen ganger kan det ikke gjøres noe, da er det viktig å finne alternative metoder for å tilfredsstille hverandre på sexuelt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129786-kroket-penis/#findComment-794129
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...