Gå til innhold

Er det "æsj" å sove naken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest en dol-bruker

Hun er åpenbart både fordomsfull og snever. Hvorfor i all verden bryr du deg om hva HUN måtte mene da? Man sover da som man selv vil.

Selv elsker jeg å sove naken om sommeren, med bare et laken over meg. Men om vinteren pakker jeg meg inn med nattkjole og sokker ellers blir det for kaldt.

Før jeg fant meg type sov jeg alltid helst med både t-skjorte og truse, noen ganger nattpysj å.. men etter at jeg begynte sammens med han, sov jeg kun naken.. nå etter at det er slutt, klarer jeg ikke å sove med klær på.. sover kun naken jeg..

Annonse

Jeg syns det er en rar følelse å sove naken, en følelse jeg ikke blir helt vant til.

Singlet og truse på sommeren, helpysj i flanell på vinteren. Vår og høst, silkepysj i polyester. :)

Jeg klarer ikke sove helt naken. Må ha på meg undertøy hvertfall. Ikke fordi jeg synes det er "æsj", men fordi jeg synes det er ubehagelig.

Gjest Pricilla

Nja.. er ikke "æsj", menjeg gjør det ikke for da måtte jeg skifta på senga hele tiden elelr ligget i mine egne safter som hadde blitt klint på dyna...

Har alltid dyna mellom beina og er litt kjipt hvis ejg ikke har truse på da.. Så her i gåden sover vi med string og boxer, men vil vel ikke si at det er æsj å sove naken.. Vi liker det bare ikke selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...