Gå til innhold

GRUSOM Hodepine- HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å ha vondt

Hei!

Jeg har en intens hodepine, den begynte i går kveld.

Det er kun i panna, det er akkurat som det er kniver som stikker, spesielt når jeg går eller gjør fysiske anstrengelser.

Det var det første jeg kjente

da jeg sto opp i mårrest, og det er ingenting som hjelper.

Det kjennes litt ut som feber hodepine, men har ikke feber.

Og skulle det være første tegn på influensa skulle jeg vell kjent feber og andre symptomer til nå??

dere som har hatt influensa i år hvordan begynte den??

Jeg har jo fibromylagi så det kan jo være i den fobindelse men har ikke hatt slik smerte når jeg har hodepine, bruker å ha mer verk!

Det er så vondt nå at jeg tror jeg blir gal!

Har noen noe gode tips?

Eller er det influensaen som bruker veldig lang tid på å bryte ut?

Det er så intenst at jeg kan bare sitte helt i ro!

Å skrive på pc får jeg knivstikk i panna av!

Har jo smerter konstant av FM så når dette kommer i tillegg har jeg bare lyst å sette meg ned å hyl skrike!

Alt av tips motas med stor takknemlighet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129901-grusom-hodepine-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hodepine ja...

Jeg har akkurat vært gjennom årets influensa og lå langflat i 4-5 dager. Det begynte med kvalme, vondt i rygg og bryst og akslererte i en forferdelig hodepine som var konstant i 4 dager. Kunne ikke gå i en trapp før det dundret løs...

Nei, kryp under dyna og bli der, det var det eneste som jeg klarte å gjøre...

God bedring...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129901-grusom-hodepine-hjelp/#findComment-793746
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...