Gå til innhold

Julegaver - hvor mye bruker dere TOTALT i gaver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I knottens julekalender. Jeg lurer på hva du skal gjøre når knotten blir 15. Da må h*n vel få knallert, dvd spiller eller bil i kalenderen. Tror du har laget ris til egen bak her. Dersom han er liten nok ville jeg lagt om den stilen kjappere en svint.

Mvh

Jepp. En snedden liten Ferrari er et absolutt minstekrav ;-)

Gjest julehore

I år har det kanskje blitt litt mye, ca. 25.000! Men jeg elsker å kjøpe gaver til de jeg er glad i... mye går til ungene, men det drypper jo endel på andre også, - både famlie og venner.

God jul til dere alle!

Hva med å gi noe til de som ikke har noe?

Mange fattige både i Norge og i andre land som hadde blitt kjempeglad for en liten ting.

Annonse

Gjest ikke dårlig samvittighet

Men det gjør jeg/vi, og det kommer i tillegg til det nevnte beløpet. Men jeg velger ikke å spesifieser beløpet, men jeg tror en kan si det står i forhold til det andre.

Skjønner ikke at du gidder å forsvare deg, Fru Nisse! Ingen som har noe med det. Bruk pengene som du ønsker, det er jo dine penger! Hvor mye du har gitt til hvem er din sak.

Sier jeg, som ikke har gitt NOE til fattige i forbindelse med jula - og ikke har dårlig samvittighet en gang.

Jeg har i år bevilget kr 1000, til barn under 13. Dette går inn i et fond som disponeres av en oldemor og går til innkjøp av større gaver som ungene trenger.

De voksne får ikkeno.

Unntaket er når noen ønsker lage noe selv og gir bort, ellers er gaver til voksne "forbudt".

Høres ut som et smart ordning.

Gjest sparer da

Imponerende!

Vi har 6 søsken (m/partnere) å kjøpe til + besteforeldre på begge sider + 4 søskenbarn - og da blir det fort penger synes jeg.... Vi klarer greit å holde "vennegaver" under 100 kroner, men til familie går det alt for raskt mye penger!

Jeg kjøper ting i januar på salg, som legger til side. Ellers kjøper jeg på salg gjennom året, får mye fint billig:) Gode gaver.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...