Gå til innhold

alt blir bare værre-hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Jeg er i en desperat situasjon, som bare blir værre og værre. Jeg vet jeg ikke er tjukk: 170 cm høy og 53 kg, men alikevel føler jeg meg ekkel.Trener fem ganger i uka,og spiser minimalt. To knekkebrød til lunsh og to før trening + litt middag da jeg kommer hjem.

Jeg har bare hatt dette problemet 1 års tid, men det ser ut til å bli værre. Ble voldtatt før jul i fjor og etter det har alt gått til helvete- hva kan jeg gjøre!!!

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Turner

Jeg kjenner ikke din forhistorie..jeg mener hadde du noe spiseproblem før overgrepet?. Uansett høres det ut som om du bør oppsøke hjelpeapparatet. Det å oppleve et overgrep er det få som kan jobbe med alene.

KJære Turner

Jeg kjenner ikke din forhistorie..jeg mener hadde du noe spiseproblem før overgrepet?. Uansett høres det ut som om du bør oppsøke hjelpeapparatet. Det å oppleve et overgrep er det få som kan jobbe med alene.

Jeg hadde ikke problemer med maten før overgrepet, men nå er det ille.Klarer ikke å kontrollere det.I dag skal vi ha julelunsj på jobben-og det kommer til å bli et helvete.Enkelte kolleger kommenterer at jeg spiser for lite- og det gjør hele situasjonen mer anstrengt.Hvor kan jeg søke hjelp?

KJære Turner

Hei,og takk for svar.Jeg har ikke hatt problemer med maten før overgrepet.Men nå føler jeg at jeg har mistet kontrollen. Hvor kan jeg søke hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...