Gjest barnebarnet Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Min farmor er 85, og verdens skjønneste. Men hvert år sider hun at hun har alt og bare ønsker seg snille barnebarn. Noen år har jeg faktisk helt glemt bort å kjøpe noe, fordi hun er så ekstrem på å si at jeg ikke får kjøpe no. Men nå VIL jeg kjøpe noe, jeg vet bare ikke hva? Kan noen tipse meg? Hva kjøper DU til dine besteforeldre f.eks? 0 Siter
Gemini Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Samme tema var nettopp oppe: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1929071 0 Siter
citoyen Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Jeg gir ikke noe direkte til besteforeldre, jeg gir i stedet en gave til et godt formål (SOS barnebyer) i deres navn. Det pleier de bli glade for - både besteforeldrene og barnebyene, regner jeg med 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Gavekort hos frisør, fotpleie eller liknende. Er veldig populært hos vår farmor på 83. Ellers kjøpte jeg en veldig fin sengehygge til min mor på 74 som var sengeliggende på den tiden. Om du ikke vet hva det er så er det en slags morgenkåpe men den er kort, går bare til livet slik at hun kan ha den på seg når hun sitter oppreist i sengen. Mvh 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Jeg kjøpte en bok med gullkorn fra barnemunn til min mormor. Hun snakker hele tiden om hva hennes yngre barnebarn sier (rare ting). Den var morsom, og hun likte den veldig godt. Ellers pleier hun bare å ønske seg sloggi-truser, og DET vil jeg ikke kjøpe. 0 Siter
Line Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Jeg skal gi hjemmelaget julebakst til tanta til mamma. Hun er 86 år gammel, ser dårlig, og orker ikke lage noe slikt selv lenger. Det pleier hun å sette pris på, for da har hun likevel noe å servere gjestene som måtte dukke opp i juletida. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Jeg tenkte Mormor skulle få kalender med Chippendales. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Farmor får en 5-ukers lotto-kupong + Flax-lodd. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Farmor får en 5-ukers lotto-kupong + Flax-lodd. Ærdugæærnn-tenktikomunvinreerr!!! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Jeg tenkte Mormor skulle få kalender med Chippendales. Eller hoppski. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1930576 Gidder ikke skrive hele innlegget på nytt... ;o) 0 Siter
snilen Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Presskanne! Eldre mennesker kan faktisk begynne å endre kaffevaner og finne ut at kaffen kan smake enda bedre! og virkelig imponere i syklubben! Og vannkoker da. Ellers er jo den nye kryssordboken med kryssord et godt forslag. Eller video med norske komikere eksempel. Kunstbok. En kurv med godsaker, drikke, pålegg, røkelags, ansjos, fetaost, oliven... 0 Siter
soleil Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Lydbok? Et gavekort på håropprulling, fotpleie eller lignende? 0 Siter
Vincent Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Støtter meg til UIFs tips: Hoppski. Eller en boks småkaker og ei flaske portvin. Småkaker og portvin er sterkt undervurdert. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Ærdugæærnn-tenktikomunvinreerr!!! Da drøppere vel litt på barnebarnet vel? 0 Siter
Gjest ut på tur aldri sur Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Hei. Til min mormor på 90 kjøper jeg "ingenting". Dvs hun får en pose kaffe for det enlsek hun sammen med en invitasjon til noe hyggelig. Det kan være en tur på kafe, en shoppingtur, tur til et museum/utstilling el. Dette avtaler vi i løpet av det påfølgende år. Dette synes hun er helt topp for da kommer hun seg ut sam t at vi gjør noe hyggelig sammen. Har vært meget vellykket så langt og det er 5. året hun får en slik gave, gjerne sammen med noen bilder fra vår forrige tur. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 I fjor kjøpte jeg kjede og øredobber til henne, men det er egentlig ikke noe vits, hun har så mye... Menhun valgte det selv da. I år fikk hun Otto Jespersen-billett (vi tok en helaften i byen med revy, middag og drinker), cd og blomster til bursdag, hun har bursdag rett før jul. Til jul skla jeg kjøpe gavekort på PM, for hun elsker å shoppe + en baileys.. 0 Siter
Babette Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal bestille en flaske frisk luft fra Lucky Næroset. 0 Siter
fresja Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 En kalender med fine bilde av landskap, dyr, eller hva hun liker. En boks te. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Da drøppere vel litt på barnebarnet vel? Jeg ga bort faxlodd og ble spurt om jeg var gal. Jeg så ikke problemet, men halvpartena av de tilstedeværende ville aldri gitt bort lodd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.