noldine Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 en teater eller kinoaften med barnebarnet vil sikkert varme den gamle damens hjerte. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Jeg ga bort faxlodd og ble spurt om jeg var gal. Jeg så ikke problemet, men halvpartena av de tilstedeværende ville aldri gitt bort lodd. He he....det stikker sånn bitte litte granne i magen når jeg gjør det - men jeg gambler på at farmor er en sikker investering;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 He he....det stikker sånn bitte litte granne i magen når jeg gjør det - men jeg gambler på at farmor er en sikker investering;-) Det er bærre lækkert å være fri for misunnelse. Jeg har lært meg å være glad på andres vegne. Det går bare utover en sjøl å ikke være det. Litt av grunnen er nok at jeg har det svært bra, hadde jeg vært dønn blakk og miserabel, kunne nok saken vært annerledes. 0 Siter
Gjest flaks og uflaks Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Det er bærre lækkert å være fri for misunnelse. Jeg har lært meg å være glad på andres vegne. Det går bare utover en sjøl å ikke være det. Litt av grunnen er nok at jeg har det svært bra, hadde jeg vært dønn blakk og miserabel, kunne nok saken vært annerledes. Jeg ga min bror et Flax-lodd en gang som han vant 1000 kroner på. BAre hyggelig det, vel? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Jeg ga min bror et Flax-lodd en gang som han vant 1000 kroner på. BAre hyggelig det, vel? Javisst. Han ble sikkert glad. Men hadde du levd på sultegrensen i mange år og han vant 250000 på et lodd han fikk av deg, og ikke ga deg noe, da hadde saken vært annerledes? 0 Siter
Gjest fenalår Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Fenalår!!! Lag en liten kurv da vel! 0 Siter
Gjest tips Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Jeg kjøpte en bok med blanke ark i og limte inn bilder/fine glans/klistermerker osv. Skrev dikt samt tekst under bilder av familien. Skrev også bibelord. Personlig gave, og når man er glemsk er det godt å ha en bok med bilder av familien der navnet på personen står tydelig under bildet. F.eks. Hanne, barbebarnet ditt. 0 Siter
Vincent Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Hva med en supergod brødkniv? (Ikke Rirmi-kniv til 60 kr) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Jeg kjøpte en bok med blanke ark i og limte inn bilder/fine glans/klistermerker osv. Skrev dikt samt tekst under bilder av familien. Skrev også bibelord. Personlig gave, og når man er glemsk er det godt å ha en bok med bilder av familien der navnet på personen står tydelig under bildet. F.eks. Hanne, barbebarnet ditt. Og jævlig ydmykende gave dersom man ikke er surrete! Sorry to say. 0 Siter
Gjest mulig det Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Javisst. Han ble sikkert glad. Men hadde du levd på sultegrensen i mange år og han vant 250000 på et lodd han fikk av deg, og ikke ga deg noe, da hadde saken vært annerledes? Mulig det lilleulv. :-) Men det blir jo omtrent som å føle at man har krav på en viss sum av gevinsten hvis noen sniker seg foran deg i køen og kjøper det loddet som du ellers ville kjøpt. Eller at man hadde tenkt å kjøpe to lodd, og så kjøpte man bare ett, og så kommer det noen bak deg som kjøper det andre - og det er vinnerloddet. Stort sett vinner man ikke store gevinster på lodd, det er bare for moro skyld, og for spenningen. Og skulle noen vinne på et lodd de har fått av meg - så ville det glede meg! 0 Siter
Gjest tips Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Og jævlig ydmykende gave dersom man ikke er surrete! Sorry to say. Det er det da ikke! Det er måten man lager den på det da kommer an på... Du kan jo lime inn bilder og skrive dikt f.eks., uten at det betyr at damen er surrete! Unødvendig svar av deg. Det er jo flere måter å lage en slik bok på. Enkel eller mer som et fotoalbum. Og det er koselig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Det er det da ikke! Det er måten man lager den på det da kommer an på... Du kan jo lime inn bilder og skrive dikt f.eks., uten at det betyr at damen er surrete! Unødvendig svar av deg. Det er jo flere måter å lage en slik bok på. Enkel eller mer som et fotoalbum. Og det er koselig. Synes ikke det er unødvendig svar fra meg i det hele tatt. Det var måten du formulerte innlegget ditt på: "...der navnet på personen står tydelig under bildet. F.eks. Hanne, barbebarnet ditt. " Snakk om å få ting inn med teskje, a'! 0 Siter
Gjest tips Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Synes ikke det er unødvendig svar fra meg i det hele tatt. Det var måten du formulerte innlegget ditt på: "...der navnet på personen står tydelig under bildet. F.eks. Hanne, barbebarnet ditt. " Snakk om å få ting inn med teskje, a'! Vil du være så sur så får det være ditt problem. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Vil du være så sur så får det være ditt problem. ? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Støtter meg til UIFs tips: Hoppski. Eller en boks småkaker og ei flaske portvin. Småkaker og portvin er sterkt undervurdert. Sett på "Gamlis-ungdommen"? ;o) 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Hvis hun har mange naboer: Kikkert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.