Gå til innhold

Hva ønsker en mann på 39 seg?????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dremel? Det store fotballspillet? Gavekort på kino? dvd.spiller?

Skrevet

I år har jeg funnet en original presang til min kjære (på 39..): Jeg skal kjøpe et gavekort hos en hudpleier, der han i tillegg til behandling også skal få gode råd.

Han har nemlig tørr hud i ansiktet, og har hittil brukt fete kremer fra apoteket. Ikke et stygt ord om dem, men i helgen gav jeg ham ansiktsbehandling, med olje og den kremen jeg bruker (Decleor). Han følte seg som en nytt menneske etterpå!

Tips hermed avlevert!

mvh

Skrevet

Bøker, musikk, brunt brennevin, klær, afterhave, skjorte, slips, sokker, boksershorts, genser, t-skjorter, klokke, DVD-spiller, filmer, jakke, frakk, vin, lommelykt, lommebok, verktøy, snekkerforkle, fiskestang, fiskesnelle, hov, kniv, kjede, ring.....osv osv osv

Skrevet

Kanskje han ønsker seg en kjæreste som kan overraske?

Gjest Mannfolk
Skrevet

Jeg ønsker meg sexy undertøy til min kjære, en helaften med henne, og deretter en fridag uten unger og andre forpliktelser, gjerne med sport på TV, nok av kalde øl i kjøleskapet og mat når jeg trenger det.

Skrevet

Vel, samboeren min er noen år unna 39, men han ønsker seg i allefall digitalkamera, spill til X-box (gjerne PC også), bøker (pent innbundet versjon av Ringenes Herre f.eks.), DVD'er ++

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg vet bare hva en mann på 46 ønsker seg:

F E R R A R I !!!!

RØD.

Gjest fiskestang
Skrevet

Jeg har truffet spikeren på hodet de to siste årene med fødselsdagsgaver og julegaver. Her i huset blir det ski til jul. Til bursda'n fikk han fiskestang, og det var kjempepop.

Ellers blir det de samme tingene som allerede sikkert har vært nevnt, som Pc-spill, pcutstyr, mobiltelefon osv.

Gjest den tok du på kornet
Skrevet

En dame på 18?? he he

Hehehe ;)

Gjest Flørten
Skrevet

...Jeg er lei for det, men jeg er skal jobbe hele neste uke.

Håper han får en fin dag likevel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...