erlendy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har i de siste dager hatt en konstant saltsmak i munnen. Jeg har vært inne på forum rundt på internett og har funnet folk i samme situasjon, men ingen gode forklaringer på hva det kan være. All mat smaker salt, til og med appelsinjuice. Jeg røyker og drikker en del kaffe, men har ikke noe høyt saltinntak. Jeg har prøvd å drikke store mengder med vann for å rense kroppen, men ingenting hjelper. Det blir sterkere og sterkere for hver dag, og det føles som et belegg i munnen, selv om jeg pusser tenner og tunge flere ganger daglig. Noen som har vært borti lignende symptomer? Eller noen som kan gi meg en god medisinsk forklaring på årsak og behandling? Føler dette blir for teit å gå til lege med....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129990-saltsmak-i-munnen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.