serendipity Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Menyen er såvidt enkel at dette hadde alle klart - om man ikke har 90 sutreunger på kjøkkenet. :-) Jeg trodde du i all beskjedenhet spøkte. Du har ikke tenkt å diske opp med alt det der??? 0 Siter
Vincent Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Skrevet 16. desember 2003 Jeg trodde du i all beskjedenhet spøkte. Du har ikke tenkt å diske opp med alt det der??? Spøk? Neinei... Dette er ramme alvor. 0 Siter
Gjest berre lækkert Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Du må ha glemt pinnekjøttet ) Ellers satt jeg og lurte på hvordan dere skal greie å spise opp all den maten, men godt ut, det hørtes det!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Spøk? Neinei... Dette er ramme alvor. Hoi!!!!! Da ville fakturert sånn ca. kr 395,- per. pers. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Glimrende menyer, alt i hop! Nam! Men: når du skriver "julienne", hva er det da du mener skal være i julienne?? Jeg tipper gulrøtter, men alt kan jo kuttes i julienne.. (julienne: fyrstikklignende strimler") 0 Siter
Vincent Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Skrevet 16. desember 2003 Glimrende menyer, alt i hop! Nam! Men: når du skriver "julienne", hva er det da du mener skal være i julienne?? Jeg tipper gulrøtter, men alt kan jo kuttes i julienne.. (julienne: fyrstikklignende strimler") "Men: når du skriver "julienne", hva er det da du mener skal være i julienne?? Jeg tipper gulrøtter, men alt kan jo kuttes i julienne." Man tar det man har av rotgrønnsaker (f.eks gulrot, kålrabi, sellerirot) snitter på mandolin i 3 cm staver på 2x2 mm. Koketid er max 1 1/2 minutt. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Skal du ikke spise før til påske etterpå da eller? Ble sliten bare av å se menyen jeg da... Nyyyyyyydelig alt sammen, men hvorfor ikke spre det litt utover året. Da setter folk mer pris på en invitason også! 0 Siter
Vincent Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Skrevet 16. desember 2003 Skal du ikke spise før til påske etterpå da eller? Ble sliten bare av å se menyen jeg da... Nyyyyyyydelig alt sammen, men hvorfor ikke spre det litt utover året. Da setter folk mer pris på en invitason også! Takk for det. :-) 0 Siter
Gjest meti Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 "Men: når du skriver "julienne", hva er det da du mener skal være i julienne?? Jeg tipper gulrøtter, men alt kan jo kuttes i julienne." Man tar det man har av rotgrønnsaker (f.eks gulrot, kålrabi, sellerirot) snitter på mandolin i 3 cm staver på 2x2 mm. Koketid er max 1 1/2 minutt. Jepp. Aldeles korrekt! Men når man skriver en meny, så skriver man til dømes "bla, bla, bla,grønnsaker julienne, bla, bla, bla..." Derfor eg lurte på om du visste hva som lå i begrepet... Ta det ikke ille opp... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.