Gå til innhold

hvitt belegg under forhuden

Anbefalte innlegg

Det danner seg et hvitt belegg under penishodet. Det er illeluktende og veldig ubehagelig.Det hjelper ikke om jeg dusjer hver dag. Jeg er behandlet for kjønnsvorter før, og legen mente at det kanskje var høy kjertelproduksjon. dette kan da umulig være normalt. jeg har prøvd soppdrepende middel, men til ingen nytte. Jeg har hatt det i noen år nå. Begynner å bli temmelig lei. Det tærer veldig på mitt seksualliv. Vær snill å hjelp meg med dette problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129998-hvitt-belegg-under-forhuden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare kukost.

Det er viktig å trekke forhuden ned fra penishodet slik at man får vasket det også når man vasker seg. Hvis man ikke gjør dette, kan det fort danne seg en hvitaktig masse (ofte kalt "ost") under forhuden. Ikke bruk sterke vaskemidler.

Det er bare kukost.

Det er viktig å trekke forhuden ned fra penishodet slik at man får vasket det også når man vasker seg. Hvis man ikke gjør dette, kan det fort danne seg en hvitaktig masse (ofte kalt "ost") under forhuden. Ikke bruk sterke vaskemidler.

Jeg er veldig nøye når jeg vasker meg. Kan det være at jeg vasker meg for godt? Mulig penisen er overfølsom for såpe? Det er veldig irriterende. Håper noen kan gi meg noen råd. Kun det beste er godt nok for jentene

Jeg er veldig nøye når jeg vasker meg. Kan det være at jeg vasker meg for godt? Mulig penisen er overfølsom for såpe? Det er veldig irriterende. Håper noen kan gi meg noen råd. Kun det beste er godt nok for jentene

Hva slags såpe bruker du da?

Bruk enten bare vann, veldig nøye, eller veldig mild såpe beregnet på underliv. Husk å skylle godt bort all såpen...

Hva slags såpe bruker du da?

Bruk enten bare vann, veldig nøye, eller veldig mild såpe beregnet på underliv. Husk å skylle godt bort all såpen...

Jeg bruker både Lactasyd og dr greves intimvask, men skal prøve med bare vann en periode. Håper fortsatt på gode råd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...