Gjest girlie21 Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 kan noen vennligst kaste meg avgårde på trening? kommer meg virkelig ikke opp av stolen... 0 Siter
Gjest zarka Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 "Nå må du skjerpe deg, se å kom deg av sted på trening" Hjalp det egentlig noe? Kanskje skal du være hjemme, - på sofa`n i dag - slappe av er også viktig. 0 Siter
Vincent Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Gi faen. Det er snart jul. Start på ny frisk i januar. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 ...jeg skal prøve, jeg må bare komme meg opp selv først....! Sorry, det gikk ikke! 0 Siter
Gjest girlie21 Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 "Nå må du skjerpe deg, se å kom deg av sted på trening" Hjalp det egentlig noe? Kanskje skal du være hjemme, - på sofa`n i dag - slappe av er også viktig. har eksamen i morra, og MÅ få lea på meg i dag. Har sløva i mange dager, og i natt fikk jeg ikke sove... Egentlig burde jeg bare ta meg sjøl i nakken, men.... Blir så lat av å ikke gjøre noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.