dione1 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Svimmel hele tiden. Jeg er en jente på 18 år som i de siste 5 dagene har følt en konstant svimmelhet. Har vært hos doktoren som ikke fant noe galt, og som ikke mente det var noe alvorlig. Likevel skal jeg bli undersøkt ved nevrologisk avdeling, men dette kan jo som kjent ta litt tid. Jeg har opplevd dette en gang tidligere, og da varte det ganske lenge, opptil 1 1/2 måned, svimmelheten er en såkalt nautisk svimmelhet hvor jeg opplever det nesten som om jeg er en på en båt, hvor det går opp og ned. Har imidlertid vært ganske stresset i forkant av disse svimmelhetsepisodene, og jeg lurer på om årsaken kan være stive nakkemuskler. Legen nevnte ingenting om dette. Noen som vet? - dione1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130017-konstant-behandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.