Gå til innhold

Deodorant som IKKE setter flekker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen av mine deodoranter har noen gang satt flekker? Jeg brker deodranter som hører til parfymene jeg bruker. Er det vanlig at deodoranter setter flekker? Visste jeg ikke..!

enkelte plagg er det umulig å bli kvitt. Spesielt røde klær, og syntetiske klær, som sitter tett i armhulen. Blir sånne mørke flekker som ikke går bort med biospray, og som da ser ut som om du er svett hele tiden...

enkelte plagg er det umulig å bli kvitt. Spesielt røde klær, og syntetiske klær, som sitter tett i armhulen. Blir sånne mørke flekker som ikke går bort med biospray, og som da ser ut som om du er svett hele tiden...

Uff, skjønner at det må være plagsomt! Jeg svetter veldig lite, så kanskje det er grunnen til at jeg slipper unna. Er det mulig at f eks deodoranter for allergikere kan være bedre på det området? Eller hva med deodorantene på BodyShop? Men det er vel for det meste roll-on...

Uff, skjønner at det må være plagsomt! Jeg svetter veldig lite, så kanskje det er grunnen til at jeg slipper unna. Er det mulig at f eks deodoranter for allergikere kan være bedre på det området? Eller hva med deodorantene på BodyShop? Men det er vel for det meste roll-on...

Er ofte litt regel at jo dyrere jo bedre...

Men det er faktisk enkelte typer stoff som trekker til seg svette mer enn andre, svetter ikke mye jeg heller, men har likevel et par gensere som er ødelagt... ofte sånne tynne syntetiske trange. Sikker på du ikke har flekker? Har du sjekket? Det synes jo ofte ikke da, er jo under armen.

Annonse

Gjest papirtiger

Er ofte litt regel at jo dyrere jo bedre...

Men det er faktisk enkelte typer stoff som trekker til seg svette mer enn andre, svetter ikke mye jeg heller, men har likevel et par gensere som er ødelagt... ofte sånne tynne syntetiske trange. Sikker på du ikke har flekker? Har du sjekket? Det synes jo ofte ikke da, er jo under armen.

100% acryl er oppskriften på svettelukt. Og elektrisitet. Djevelens stoff! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...