Gå til innhold

Vil du gifte deg med meg? Da kan du velge mellom...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

15

• Pappa Bjørn

3

• naiv

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Haha!

Men husk at sprekk har også flyvertene (hva heter det?), piloten og alle passasjerene; Rumpesprekk! Så den vitsen hadde nok en sprekk og var ganske lekk.

Det er jo ikke nope særlig problem siden alle mannliger flyferter er homofile vel?*L*

Gjest Tutleguri

Det er jo ikke nope særlig problem siden alle mannliger flyferter er homofile vel?*L*

Nei, nå er jeg ikke helt med, men det er kanskje fordi jeg enda sitter og ler av han som måtte ta med seg røykvarsleren i en snor rundt halsen når han var hjemmefra..

*klaske på låret*

Nei, nå er jeg ikke helt med, men det er kanskje fordi jeg enda sitter og ler av han som måtte ta med seg røykvarsleren i en snor rundt halsen når han var hjemmefra..

*klaske på låret*

Dersom du synes det kommer rare ting ut av munnen min skulle du sett inne i hodet mitt.*L*

Da jeg giftet meg for 3 år siden sa jeg i talen min at jeg ikke kunne forstå alle som pratet om at de måtte skrive talen. Her kommer jeg og har ikke så mye som en post-it lapp en gang, fordi jeg har alt sammen oppe i hodet.

Da gikk det et spent sukk gjennom hele forsamlingen.*L*

Gjest Tutleguri

Dersom du synes det kommer rare ting ut av munnen min skulle du sett inne i hodet mitt.*L*

Da jeg giftet meg for 3 år siden sa jeg i talen min at jeg ikke kunne forstå alle som pratet om at de måtte skrive talen. Her kommer jeg og har ikke så mye som en post-it lapp en gang, fordi jeg har alt sammen oppe i hodet.

Da gikk det et spent sukk gjennom hele forsamlingen.*L*

Et av få bryllup èn absolutt ikke burde gått glipp av?

Ulv I Faarikaal

Og alle mannlige kelnere og alle mannlige sykepleiere.

Nei forresten, jeg kjenner en kelner og en sykepleier som ikke er det. Men de var damer før de ble menn da.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Rett og slett en liten Viet-namenam..?

Han var visst veldig populær i de kretser. Og veldig flink sminkør, ble ofte brukt av brudene. Da kunne i hvert fall den vakre bruden være trygg for tilnærmelser.

Gjest Tutleguri

Han var visst veldig populær i de kretser. Og veldig flink sminkør, ble ofte brukt av brudene. Da kunne i hvert fall den vakre bruden være trygg for tilnærmelser.

Uff, ja, det kan være nok så traumatisk når grisete, heterofile frisører/sminkører ved "et uhell" stryker borti nesetippen din når de legger øyenskyggen. Da snakker vi krisepsykiatri!

Ulv I Faarikaal

Uff, ja, det kan være nok så traumatisk når grisete, heterofile frisører/sminkører ved "et uhell" stryker borti nesetippen din når de legger øyenskyggen. Da snakker vi krisepsykiatri!

Når du sier det; jeg var hos ei koselig søramerikansk tannlege i Sverige. Hun var høygravid, og jeg kunne kjenne barnet sparke i magen. Jeg sa det og hun ble redd for at jeg skulle syns det var ekkelt :)

Det var ikke ekkelt, men heller morsomt. Til slutt fikk jeg se krabaten også.

Gjest Tutleguri

Når du sier det; jeg var hos ei koselig søramerikansk tannlege i Sverige. Hun var høygravid, og jeg kunne kjenne barnet sparke i magen. Jeg sa det og hun ble redd for at jeg skulle syns det var ekkelt :)

Til slutt fikk du se krabaten også..? Hun løftet på burkaen og sa peek-a-boo? Oioi, nå er jeg skikkelig åndssvak - må komme meg ut i frisk luft.

Ulv I Faarikaal

Til slutt fikk du se krabaten også..? Hun løftet på burkaen og sa peek-a-boo? Oioi, nå er jeg skikkelig åndssvak - må komme meg ut i frisk luft.

Jeg kom tilbake flere ganger med noen ukers mellomrom, til slutt var jenta ute.

Fødte hun mens du hadde time?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...