Gå til innhold

Noen av dere som har klaget på parkett/legging?

Anbefalte innlegg

Gjest litt molefonken

Fikk lagt parkett i dag. Stort sett var jeg svært fornøyd, men da jeg etterpå sjekket det, så jeg at det på ett område var flere skjønnhetsfeil i parketten (som om det var b-vare) som jeg mener snekkeren burde ha sett. Disse kommer veldig tydelig til syne der de ligger.

Jeg hadde bedt snekkeren forhånd om å sjekke bordene mens han la dem, slik at han ikke la stygge bord i stuen (i barnerommet var det mindre viktig, sa jeg). Han sa at han ikke hadde tid til å sjekke hvert bord. Jeg mener likevel at det burde han ha gjort, og at det er hans ansvar.

Det er ubehagelig å klage, men jeg har likevel bestemt meg for å klage både på materialet og leggingen av parketten pga dette.

Jeg vil ha feilen rettet. Snekkeren sier at hvis jeg vil skifte ut de bordene det gjelder, må han ta opp halve parketten igjen (skjøtene er limt sammen).

Jeg har betalt for parketten (til firmaet) men ikke ennå til snekkeren (som er en firmaet bruker og som de skaffet meg). Jeg ønsker ikke å betale før jeg er fornøyd med parkettleggingen. Jeg mener likevel at feilen ligger like mye hos leverandøren av parketten.

Jeg har fylt ut klageskjema som jeg fant på forbrukerombudets nettside. Men tror dere min klage vil føre fram?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...