Gå til innhold

silikon/fornebuklinikken?natta etter..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 22 og har for få dager siden bestilt time til brystoperasjon på fornebuklinikken. Dette til tross for at jeg kanskje ikke ble mottatt som jeg håpet på og fikk litt "lite informasjon". Jeg føler meg usikker om dagen, om jeg har valgt rett klinikk og lurer på om noen andre har kjennskap til denne klinikken? Jeg lurer også på hvorfor man må ha noen hos seg første døgnet, eller kan man greie seg selv. Har hørt man bl.a kan besvime om man ikke drikker og spiser hyppig, men dette er noe man kan unngå på egen hånd. Er takknemlig for alle svar siden jeg allerede har bestilt time. (19 januar)

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130067-silikonfornebuklinikkennatta-etter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at du skal ha noen hos deg det nærmeste døgnet, handler nok mest om at du har hatt ganske sterk bedøvelse og kan komme til å bli uvel etterpå.

Hei du!

Jeg tok en brystoperasjon for snart 8 år siden. La inn 460 med silikon, og det gjorde forferdelig vondt!! Verre enn å føde! Jeg hadde ingen hos meg det første døgnet, bortsett fra Paralgin Forte:) Men hjelp kan du måtte trenge etterhvert, til å handle osv. For du kan bli rimelig hjelpesløs!! Men det går over! LYkke til!

• 3 uker senere...
Gjest Våril

Hei du!

Jeg tok en brystoperasjon for snart 8 år siden. La inn 460 med silikon, og det gjorde forferdelig vondt!! Verre enn å føde! Jeg hadde ingen hos meg det første døgnet, bortsett fra Paralgin Forte:) Men hjelp kan du måtte trenge etterhvert, til å handle osv. For du kan bli rimelig hjelpesløs!! Men det går over! LYkke til!

Jeg har selv lagt inn silikon - og hadde gjerne gjort det igjen!

Du må ha hatt en sinnsyk lett fødsel siden du kan sammenligne disse to tingnen.

Du kjenner jo ikke at de skjærer i deg og etterpå får du smertestillende!

Hei du!

Hvorfor i all verden la du inn så mye? Ikke rart det gjorde vondt etterpå, du må jo ha strekt huden masse.

Jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt, litt ubehagelig den første dagen og spiste kanskje 4 Paralgin men dagen etter var det jo nesten helt borte, bare strammet litt når man skulle gjøre noe.

Jeg var forresten også alene, bortsett fra 3 unger da, så 3 dager i senga var uaktuelt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...