Gå til innhold

gave til kjærestens søsken?

Anbefalte innlegg

Gjest gruble gruble

tenkte bare en liten ting. Hva kjøper man til ei jente på 12 og en gutt på 15? De har egentlig alt, og egentlig tror jeg de er ganske kresne. Har bare vært sammen med kjæresten min i et år, så jeg kjenner dem ikke så godt. Kan ikke kjøpe hva jeg kunne tenkt meg på den alderen, for de er ikke som meg. Ganske lenge siden er det også nå... Hjelp??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130115-gave-til-kj%C3%A6restens-s%C3%B8sken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Vi gjør det sånn at jeg kjøper gave til mine søsken (og kjærster) fra samboeren og meg, og samboern kjøper til sine fra oss.

Forslag til deg er at du blir med å spleise med typen din til gavene deres, eller han setter på til-og-fra lappen at det er fra dere begge. Eller så er gavekort (som de andre sier her) på musikk eller BikBok, kontantkort og klær kjempepoppis hos søstern på 12. Klær er ikke så lett å kjøpe mer for hun har litt så kresen..

Kontantkort får de aldri nok av.

Annonse

Gjest Pricilla

blir ikke det litt kjedelig og upersonlig? Har tenkt på det selv, men... Uff...

Neida - er ikke kjedelig! Kan banne på at hvis du legger sjela di i å kjøpe gave og kjøper noe personlig synes de det stinker! ; ) Sånn er det å være fjortiss... De vil helst velge ut gavene sine selv.

kontantkort da? Søstra mi ønsker seg alltid det (12 år) virker som hun spiser dem... ; )

Jeg regner med at du ikke skal bruke all verden på dem? Det er liten vits i å forsøke seg på noe personlig så lenge du ikke kjenner dem så godt, hvis ikke kjæresten din har noen gode tips. Derfor blir forslagene kanskje litt kjedelige, men faller nokså sikkert i smak - i den alderen vil de uansett helst bestemme selv:

Gavekort på CD, kontantkort til mobilen hvis det er aktuelt, kinobilletter (mange kinoer har gavehefter) går til begge, og er relativt rimelig.

Du kan også ta sjansen på en CD, video eller DVD og få den forseglet.

Til jenta kan du også kjøpe gavekort fra f.eks. H&M eller en annen kjede der de selger både klær og parfymerivarer. Da bør vel gutten få tilsvarende fra en sportsbutikk.

blir ikke det litt kjedelig og upersonlig? Har tenkt på det selv, men... Uff...

Du klarer neppe å finne noe personlig til ungdom i den alderen, som de blir fornøyde med. Mye bedre å la dem velge selv, de tenker ikke på det som kjedelig

tror (egentlig er jeg fristet til å skrive _vet_ )

Gjest gruble gruble

Neida - er ikke kjedelig! Kan banne på at hvis du legger sjela di i å kjøpe gave og kjøper noe personlig synes de det stinker! ; ) Sånn er det å være fjortiss... De vil helst velge ut gavene sine selv.

kontantkort da? Søstra mi ønsker seg alltid det (12 år) virker som hun spiser dem... ; )

tror faktisk foreldra betaler telefonregninga for dem. Hvis ikke, hadde det jo vært lurt... Det som er er at de drar vekk i jula, og jeg kommer for å feire nyttår med dem. Skulle liksom hatt noe med fordi de spanderer turen på meg..

Vi gjør det sånn at jeg kjøper gave til mine søsken (og kjærster) fra samboeren og meg, og samboern kjøper til sine fra oss.

Forslag til deg er at du blir med å spleise med typen din til gavene deres, eller han setter på til-og-fra lappen at det er fra dere begge. Eller så er gavekort (som de andre sier her) på musikk eller BikBok, kontantkort og klær kjempepoppis hos søstern på 12. Klær er ikke så lett å kjøpe mer for hun har litt så kresen..

Kontantkort får de aldri nok av.

Sånn gjør vi også. Kjøper til våre egne søsken og setter ett ekstra navn på merkelappen. Og etterhvert kom det enda et par navn på merkelappene, uten at gavene ble større eller dyrere for det.

Carcassonne! Genialt spill! Både for voksne og ungdommer. Lett å lære, og passer både for to spillere, men også flere! Så kan dere spille alle sammen, eller bare dem to. Og så koster det bare mellom to og tre hundre. Salg på ark nå, 25% på spill.

Annonse

Gjest uten signatur

Har du en Glitter-butikk i nærheten. Billige smykker til ung og gammel. Også litt til gutter.

Enkelte gullsmeder har også billige smykker til ungdom.

Donald som innbundet bok, kan det være noe? Fås i dagligvare eller Narvesen.

Et fint skjerf til jenta og ei lue eller hansker til gutten? Eller skal de ha merkevare til flere hundre? Det driiiiiter du i! hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...