Gå til innhold

Hva får du i julegave fra jobben?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Får du bonuspoeng? Gavekort? Matkurv? Blomster?

I år fikk vi konfekt.. Synes det var dårlig. Har fått universal gavekort på 500,- alle år.. Og nå dette?

Ble skuffa jeg! Er jeg kravstor? Synes ikke det selv, synes alle andre får så mye mer jeg... Snøft! ; )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130118-hva-f%C3%A5r-du-i-julegave-fra-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• astridny

3

• soleil

3

• fresja

3

• maiken76

3

Mest aktive i denne tråden

Vi får alltid pakke med mat eller f.eks julekopper og glass. Men vi aner ikke hva vi får før 23.12. I år har vi allerede fått en bok til ca 500 (vi måtte få den før den kom til sags på bokhandelen), så jeg vet ikke om vi får noe mer. Kun ett år har vi fått bonus, noen tusen kroner.

Annonse

Gjest Pricilla

I disse tider synest jeg man skal være glad om man har jobb jeg.....

Sant nok! ; ) Er ikke så misfornøyd egentlig da.. Vi fikk mindre i år fordi vi valgte å sende resten av pengene som skulle gå til de ansatte til palestina..

De trenger pengene mer enn oss sikkert.. mens vi sitter og fråtser julemat og åpner pakker sulter de.

Det vet jeg ikke enda, gaven er pakket inn og jeg har ikke tenkt å åpne den før julaften. :-) Jeg har tidligere fått alt fra cruise til Kiel til kokebok.

Samboeren min har pleid å få en stor sekk/kurv med skikkelig god mat, gåseleverpaté, kaviar, røkelaks, konfekt mm. I fjor derimot donerte de penger i de ansattes navn til en eller annen veldedig organisasjon.

Annonse

Får ingenting. Har hendt noen år at vi har fått konfekt, og det syns vi er stort her jeg jobber! :-)

Forventer heller ingenting. Bedre å bruke velferdspenger på en fest eller julebord, enn på teite gaver med firmalogo.

Helt enig. Selv det å gi en dum dings til alle ansatte, koster mye for et stort firma, og de færreste har bruk for eller spesiell glede av den. Mye bedre å sponse en fest eller noe annet sosialt, med samme beløp.

Sant nok! ; ) Er ikke så misfornøyd egentlig da.. Vi fikk mindre i år fordi vi valgte å sende resten av pengene som skulle gå til de ansatte til palestina..

De trenger pengene mer enn oss sikkert.. mens vi sitter og fråtser julemat og åpner pakker sulter de.

Det var en skikkelig julegest.... de trenger det helt sikkert mer enn oss.

Helt enig. Selv det å gi en dum dings til alle ansatte, koster mye for et stort firma, og de færreste har bruk for eller spesiell glede av den. Mye bedre å sponse en fest eller noe annet sosialt, med samme beløp.

De fleste har mye større glede av en sosial tilstelning enn en meningsløs gave. Og det bidrar til bedre arbeidsmiljø, kollegene treffes i en annen ramme, bare positivt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...