Gå til innhold

Hva får du i julegave fra jobben?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• astridny

3

• soleil

3

• fresja

3

• maiken76

3

Mest aktive i denne tråden

Alle smmmen på jobb får på deling ett kopiert ark fra rådmannen om ønske om en god jul og et godt nytt år. Ingen tar det med seg hjem.

Julebord må dekkes selv, så denne komunen strør ikke om seg med penger på oss ansatte.

Mannen min sin jobb derimot. Hatt ei herlig julebordshelg i helga hvor alt var dekket. Han får også flere rødvinsflasker, bok og gavekort. Han har også fått en gedigen bonus på den siste lønningen.

:o)

Alle smmmen på jobb får på deling ett kopiert ark fra rådmannen om ønske om en god jul og et godt nytt år. Ingen tar det med seg hjem.

Julebord må dekkes selv, så denne komunen strør ikke om seg med penger på oss ansatte.

Mannen min sin jobb derimot. Hatt ei herlig julebordshelg i helga hvor alt var dekket. Han får også flere rødvinsflasker, bok og gavekort. Han har også fått en gedigen bonus på den siste lønningen.

:o)

Men da er du heldig som er gift med han, så kan du nyte av godene? hehe. For du får vel være med på julebordet hans?

Annonse

Gjest alive&kicking

Vi har fått vinkaraffel et år og vin et annet år + bonus. Konfekt fikk vi et år, men det fikk ikke jeg, for jeg var bare deltidsansatt. Men det gjorde ingenting for sjokoladen var gammel. Sikkert fra et gammelt lager :-)

Gjest alive&kicking

Ingenting for jeg er i svangerskapspermisjon. I fjor fikk vi en liten blå glassbolle...Og ikke julebord heller, bare en fest i jobbens egne lokaler uten noe betalt... Og dette er en bedrift som går med solid overskudd!

Får du ikke gave fordi du har permisjon? Det er det kjipeste jeg har hørt....Vi har mange i permisjon og jeg hadde permisjon i fjor og fikk gave for det...

Annonse

Gjest kristinee83

Men da er du heldig som er gift med han, så kan du nyte av godene? hehe. For du får vel være med på julebordet hans?

Jobber bare deltid, men får to julebord, fenalår, cognac, gavekort (ofte sportsbutikk) på 1000 kroner...jah..d var d! ;)

Ingenting for jeg er i svangerskapspermisjon. I fjor fikk vi en liten blå glassbolle...Og ikke julebord heller, bare en fest i jobbens egne lokaler uten noe betalt... Og dette er en bedrift som går med solid overskudd!

Maken til kjip bedrift, asså!

Jeg får redusert arbeidstid i romjula og julelunch 23. desember.

Synes i grunnen det er helt greit at folks skattepenger brukes på andre ting enn julegaver til de ansatte. Og jeg synes det er urettferdig ovenfor de som jobber turnus at vi funksjonærer får redusert arbeidstid mens de ikke får noenting. Synes i grunnen kommunen kunne redusert sin åpningstid, så kunne de som har pluss-timer avspasert timene utenom åpningstidene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...